Kereskedelem

Intelligens kosárral is forradalmasítható a bevásárlás A Panasonic új fejlesztésével nincs szükség a vonalkódok leolvasására, elég csak bedobálni a kosárba a kívánt termékeket. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2949/articles/20170707155948/bevasarlokosar.jpg

Intelligens kosárral is forradalmasítható a bevásárlás

A Panasonic új fejlesztésével nincs szükség a vonalkódok leolvasására, elég bedobálni a kosárba a kívánt termékeket, az automata rendszer pedig azonnal csomagolja és számolja az összeget.
NFC-s söralátéttel rukkolt elő egy amerikai sörfőzde Kevesebb sorban állás és több házhoz szállítás – ez volt az Amplified Ale Works bár célja. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2935/articles/20170629124236/sor-kanikula.jpg

NFC-s söralátéttel rukkolt elő egy amerikai sörfőzde

A 21. század egyik hasznos vívmányára, az NFC-re is szükség volt ahhoz, hogy a bárok egy olyan hétköznapi problémára találjanak megoldást, mint a hosszú sorban állás.
NFC a patikában Az amerikai Chambersburg egyik patikájában már okostelefonon is könnyen, gyorsan megtekinthető a betegtájékoztató, de a vásárló a felhasználási javaslatokon túl akár véleményeket és kutatásokat is olvashat. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2911/articles/20170621120900/gyogyszertar-nfc.jpg

NFC a patikában

Van, ahol már okostelefonon is könnyen, gyorsan megtekinthető a betegtájékoztató, de a vásárló a felhasználási javaslatokon túl akár véleményeket és kutatásokat is olvashat.
Top 10: íme, a legnagyobb webáruházak listája A GKI Digital harmadik éve publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élén továbbra is az Extreme Digital áll. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2902/articles/20170616133349/webshop-toplista.jpg

Top 10: íme, a legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital harmadik éve publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élén továbbra is az Extreme Digital áll.
Vásárlóik megértésén múlik az online kereskedők jövője A piaci szereplőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2892/articles/20170614123404/online-kereskedelem.jpg

Vásárlóik megértésén múlik az online kereskedők jövője

A piaci szereplőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni – állítja a Roland Berger új tanulmánya.
Egyre több a hamis ICT-termék A világon minden ötödik telefon és minden negyedik játékkonzol hamisítvány. A tendencia minden termékkategóriában egyre nagyobb problémának számít. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2802/articles/20170511102113/okostelefonok.jpg

Egyre több a hamis ICT-termék

Az OECD jelentése szerint a világon minden ötödik telefon és minden negyedik játékkonzol hamisítvány.
Megcsappant a táblagépek forgalma Immár a tizedik egymást követő negyedévben csökkent éves bázison a tabletek forgalma a világpiacon. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2798/articles/20170508161258/tabletpiac.jpg

Megcsappant a táblagépek forgalma

Immár a tizedik egymást követő negyedévben csökkent éves bázison a tabletek forgalma a világpiacon – hívta fel a figyelmet az amerikai International Data Corporation (IDC) piackutató vállalat. Az okostelefonok piaca viszont továbbra is bővült.
Intuitívabb hirdetéseket szeretnének a fiatalok A különböző generációk adatmegosztási és online vásárlási szokásait vizsgálta az Epiphany amerikai piackutató cég. http://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2784/articles/20170503170201/fiatalok-internetezes.jpg

Intuitívabb hirdetéseket szeretnének a fiatalok

A különböző generációk adatmegosztási és online vásárlási szokásait vizsgálta az Epiphany amerikai piackutató cég. A felmérésből kiderült, hogy a Z generáció tagjai akár több adatot is megadnának magukról, ha így személyre szabott, „intelligens” hirdetésekkel találkozhatnának.
Oldal 2 / 25