Google Glass: egyre okosabb és dizájnosabb

Kapcsolódó cikkek

Google Glass: egyre okosabb és dizájnosabb

Google Glass: egyre okosabb és dizájnosabb

kereskedelem

1 perc

Az olasz Luxottica felel azért, hogy a Google Glass hamarosan ne „csak” egy keretre illesztett, okostelefonra kapcsolódó mobileszköz legyen, amellyel videókat rögzíthetünk és információkat fogadhatunk, hanem legyen egy újfajta, rendes szemüvegre hasonlító változata, és az jól is álljon mindenkinek.

A Luxotticához tartozik egyebek között a Ray Ban és az Okley brand – ezek stílusában fejlesztik majd a jövőre piacra kerülő kiterjesztettvalóság-alapú szemüveget.

Az olasz csoport egyébként szerződéses gyártóként működik együtt a világ számos olyan divatcégével, amely szemüveg- vagy napszemüvegvonalon is erős, az Armanitól a Ralph Laurenen át a Versacéig. Szakértők szerint az együttműködés azért is kedvez a Google-nek, mert a Luxottica több optikai üzletlánccal is rendelkezik, így ha a kiskereskedelemre is kiterjed a megállapodásuk, akkor megjelenése pillanatában világszerte közel hétezer üzletben kerülhet a vevők elé az új, hangvezérléssel működő, Android KitKat 4.4 operációs rendszert futtató okosszemüveg.