2025 a szupertelefonok kora lesz

2025 a szupertelefonok kora lesz

2025 a szupertelefonok kora lesz

még több IoT

2 perc

A Huawei szerint hamarosan a technológiai forradalom újabb időszakába, az „Intelligens Korba” lépünk, amelyben a mesterséges intelligenciának köszönhetően teljesen átalakul majd, hogyan segíti a technológia a mindennapi életet.

„Két technológia, az intelligencia és interakció forradalmai hajtják előre a felhasználói élményeket” – mondta Sao Yang, a vállalat stratégiai marketingért felelős igazgatóhelyettese. „A mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációk a digitális és a fizikai világot is új, előre nem látható irányokba formálja majd át. Az ember és készülék közötti interakció folyamatosan fejlődik, a VR/AR-hoz hasonló technológiák pedig a még természetesebb interakción keresztül újfajta készülékélményt biztosítanak számunkra.” – tette hozzá Yang.

A cég szerint a mesterséges intelligencia (MI) segítségével az okostelefonok valódi szupertelefonokká válnak majd, 2025-re a felhasználók 90 százaléka élvezi majd újfajta készülékek személyre szabott és intelligens szolgáltatásait.

A Huawei már korábban kifejlesztett széles körű észlelés-intelligenciával, kognitív-intelligenciával és számítási-intelligenciával rendelkező hardvereket, valamint nagy teljesítményű mesterséges intelligenciával bíró rendszert, amely mind a szoftver-hardver, mind a készülék-felhő interfészek területén hasznosítani tudja az erősségeit.

A vállalat továbbá a szenzoros algoritmusok, a számítógépes látás, a keresőmotoros technológiák és a szemantikus megértés területein is technológiai áttöréseket ért el, valamint kifejlesztette az Intelligens Asszisztenst is. A kínai telefongyártó tavaly decemberben mutatta be a Magic okostelefont, mely hasznosította az MI területén történt fejlesztések legfrissebb eredményeit is.

Előretörés a felhőszolgáltatások terén

Új üzleti modellek: mindent átalakíthat az IoT és a felhő

A Sencsenben tartott 14. Huawei Global Analyst Summit rendezvényen a vállalat ismertette a fogyasztói felhő szolgáltatásuk alapján épített ökoszisztémát is, amelynek középpontjában a felhasználói élmény áll. A cég jelenleg is hét felhőalapú szolgáltatást nyújt felhasználóinak, köztük a Theme Store-t, a Magazine Unlock-ot, a HiCloud-ot, a SkyTone-t, a Huawei Pay-t, a HiApp-ot és a Huawei Videos-t.

„A csoport szolgáltatásai több mint 200 országban és régióban érhető el, felhasználóinak száma 2016-ban meghaladta a 210 milliót” – mondta Jervis Su, a cég iparági igazgatója. A hálózat ráadásul 2016 végére már 220 ezer regisztrált fejlesztővel rendelkezett, ami 70%-os növekedést jelent a 2015-ös évhez képest A kapcsolódó partnereinek együttes bevétele elérte a 400 millió amerikai dollárt, a teljes theme fejlesztői bevétel 251 százalékkal, a teljes játékfejlesztői bevétel pedig 200 százalékkal növekedett.