Heti 6 millió mobilos fizetés a Starbucks-ban

Heti 6 millió mobilos fizetés a Starbucks-ban

Heti 6 millió mobilos fizetés a Starbucks-ban

pénzügy

1 perc

A kávézóhálózat mobil alkalmazása arat az Egyesült Államokban és Kanadában.

Számszerűsítve mindez egy korábbi összegzés szerint nagyjából 12 millió aktív felhasználót jelent, ők hetente 6 milliónál is több fizetést bonyolítanak le az applikáció segítségével. Ennek fényében a cég tovább keresi az okostelefonban rejlő és kihasználható lehetőségeket – árulta el a vezérigazgató, Howard Schultz.

„Szeretnénk egy piacformáló szolgáltatást kihozni a mobil alkalmazások, a mobilos fizetés és a hűségprogramok kombinációjából. Ez egyben új vásárlói élményt és a vállalat számára új üzleti lehetőségek megteremtését szolgálná” – mesélt terveiről Schultz.

„A legjobb példa erre az a szoftverünk, amellyel az ügyfelek az MSR (azaz My Starbucks Reward, tehát a Starbucks Hűségprogram) fiókjuk és az okostelefonjuk segítségével már azelőtt rendelhetnek és fizethetnek, hogy megérkeznének az üzletbe. A kísérleti szolgáltatást az Egyesült Államokban indítjuk el” – tette hozzá.

A dél-koreai Starbucks fogyasztók ugyanakkor már június óta használhatnak egy hasonló szolgáltatást. Ezzel kapcsolatban a cég egyik digitális technológiákkal foglalkozó vezetője elmondta: a mobilos rendelés csak az első pontja annak a nagyszabású tervnek, amellyel elérhetik, hogy a Starbucks vezető pozíciót foglalhasson el a mobilos fizetések területén.

Forrás: NFC World