Ez is M2M! Levegőtisztító autósoknak

Ez is M2M! Levegőtisztító autósoknak

Ez is M2M! Levegőtisztító autósoknak

autó

4 perc

Ha egész nap a városban autózik egyik tárgyalásról a másikra sietve, vagy a családját viszi hosszabb utazásra, akkor nem mindegy, hogy milyen a kocsijában keringő levegő minősége.

Az Airlife GPRS-modullal felszerelt légszűrői mindössze 20 perc alatt megtisztítják a levegőt a megtelepedett kórokozóktól. A berendezések a beépített hálózati kapcsolatnak köszönhetően ráadásul a társaság központi szerverére továbbítják a gépek használatára vonatkozó adatokat.

A nemzetközi vállalat fejlesztései során elsősorban az autóiparra koncentrál, és olyan készülékeket forgalmaz, amelyek az utastérben található valamennyi gombát, vírust és baktériumot elpusztítják. A berendezések ionizált oxigént juttatnak a levegőbe, így 99 százalékkal csökkentik a kórokozók előfordulását. Ez különösen fontos az asztmások és más légzőszervi betegséggel küszködők számára, ráadásul a légszűrők tökéletesen megszüntetik az étel- vagy dohányszagot is a kocsikban.

A légszűrő használata rendkívül egyszerű

A berendezés szivargyújtóról működik, és az első ülés padlójára kell helyezni. Húsz perc elteltével a tulajdonos már be is ülhet a tiszta és teljesen szagmentes autójába. A vállalat felmérése alapján a készülék a kocsi használatának gyakorisága szerint akár 4 hónapra is kiirtja az utastérben megtelepedett kórokozókat.

Mentőknek és taxiknak is jól jöhet

Az Airlife alapvetően családi autókra és tömegközlekedési eszközökre fókuszált a fejlesztések során, de termékeiket természetesen mentőkocsikban vagy taxiban is lehet használni.

A Vodafone-t választották

Az ügyfeleik eltérő igényeinek megfelelően a cég személyre szabott megoldásokat dolgozott ki, az egyéni felhasználás nyomon követéséhez viszont egységes rendszert kellett kiépíteniük. A légszűrőket így GPRS-modullal látták el, amelyek nemzetközi Vodafone M2M SIM kártyával működnek. Ez lehetővé teszi, hogy a készülék jelzést küldjön a vállalat központi szerverére arról, hogy melyik városban és országban használták és milyen sűrűséggel.

Ezáltal az Airlife képes nyomon követni a világszerte forgalomban lévő, több mint 2 ezer légtisztító felhasználását. A begyűjtött adatok képezik az alapját a fogyasztói számlák kiállításának is, hiszen a végösszeget az alkalmazás módja és gyakorisága határozza meg.

A vállalat vezetői szerint a korszerű technológia nélkül nem lett volna lehetőség a nemzetközi terjeszkedésre. Az Airlife többi között ezért is választotta a Vodafone-t telekommunikációs partnerérül, hiszen egy globális lefedettséget biztosító és az M2M-technológiák alkalmazásában már komoly tapasztalattal rendelkező szolgáltatóra volt szükségük.