Bekúszott a mindennapokba a mesterséges intelligencia
Bekúszott a mindennapokba a mesterséges intelligencia
2017. szeptember 26.
A Microsoft felhőre épülő, már a mesterséges intelligenciát és a kevert valóságot is alkalmazó megoldásokat mutatott be éves informatikai rendezvényén, az Ignite konferencián.
Több mint 25 ezer üzleti partner előtt, az egyesült államokbeli Orlandóban megrendezett eseményen jelentették be az új IT-megoldásokat. A vállalat jól ismert termékei – az Office 365, a Windows 10, a Microsoft Azure, a Dynamics 365 és a Microsoft AI – a gyorsan változó munkahelyi infrastruktúrához alkalmazkodnak. Mindez azt jelenti, hogy még hatékonyabb adatgyűjtő és -kezelő, illetve több mesterséges intelligenciára, hibrid- és felhőtechnológiára épülő funkcióval bővültek.
A társaság vezetői és szakemberei arról is megosztották a terveiket, hogy az új kvantumszámítógépek miként járulhatnak hozzá az emberiség előtt álló legnagyobb kihívások megoldásához.
Intelligens keresés és segítség a rendszergazdáknak
A keresést mesterséges intelligencia és gépi tanulás teszi még hatékonyabbá, amely a Microsoft 365 összes alkalmazására kiterjed. Az újdonságok közé tartozik a Bing üzleti változata, a Bing for Business, amely a felhasználó által megadott tényezőkre alapuló, kontextusfüggő kereséseket hajt végre a szervezeten belül és azon kívül is.
Újgenerációs munkafolyamatok
Cégen belüli együttműködésekre épül az Ipar 4.0
A vállalat új, mesterséges intelligenciára épülő megoldásokkal bővítette a Dynamics 365 vállalatirányítási rendszert is. Az új verzió akár válaszokat is képes adni a vállalkozások számára kritikus üzleti helyzetekre, és úgy alakítja át az applikációkat és szolgáltatásokat, hogy a cég munkatársai képesek legyenek megújítani a mindennapi munkafolyamataikat.
Az egyik ilyen megoldás egy intelligens, virtuális ügyfélkapcsolati menedzser, amely az ügyfélszolgálati részleg munkáját támogatja a Microsoft AI által működtetett intelligens chatbottal.
A moduláris alkalmazások segítségével a cégek nagyon rövid időn belül átalakíthatják a kritikus fontosságú munkafolyamataikat. Ezek a meglévő rendszereket integrálják, majd a Dynamics 365-ből, a LinkedInből és az Office 365-ből kinyert információkkal emelik magasabb szintre a hatékonyságukat. Az első két moduláris alkalmazás, az Attract és az Onboard a legjobb pályázó kiválasztásában és integrációjában segíti a vállalatokat.