ReadyPay: így nyerhet cége a kártyás mobilfizetéssel
ReadyPay: így nyerhet cége a kártyás mobilfizetéssel
2016. július 13.
A Vodafone tavasszal mutatta be innovatív, készpénzkímélő fizetési megoldását, amellyel a kis- és középvállalkozások szolgáltatásaik színvonalát és a bevételeiket is növelhetik.
A teljes adást itt hallgathatja meg:
„A ReadyPay szolgáltatást elsősorban a kkv-k számára fejlesztettük ki az OTP Bankkal és az Ingenico Grouppal közösen. A célunk az volt, hogy a kisebb cégek olyan innovatív, hordozható fizetési eszközt használhassanak, amelyet egyszerűen összekapcsolhatnak a náluk lévő okostelefonokkal, ezzel könnyen áttérhetnek a készpénzesről a készpénzmentes fizetés biztosítására” – mondta a Trend FM műsorában Szabó Melinda, a Vodafone kis- és középvállalati üzletágának értékesítési és marketingigazgatója.
Miért más ez a terminál?
A piacon korábban megjelent mobiltermináloktól egyrészt abban különbözik a ReadyPay készüléke, hogy az eszköz lényegesen kisebb más termináloktól, így gyakorlatilag egy ingzsebben is elfér. Másrészt itt a kapcsolódás nem SIM kártyán, hanem Bluetooth-on keresztül valósul meg. „Fontos kiemelni, hogy ez a hálózati kapcsolat ugyanazt a biztonságot nyújtja, mintha SIM kártyával történne a csatlakozás. A ReadyPay megoldást mindhárom nagy kártyakibocsátó szolgáltató akkreditálta, tehát kiemelten biztonságosnak számít, illetve magának a fizetési tranzakciónak a kódolása is megfelel a biztonsági sztenderdnek” – emelte ki Szabó Melinda.
Okosfizetés bárhol, bármikor
A hagyományos terminálok implementációs költsége gyakran problémát okoz a kis- és középvállalkozásoknak, a ReadyPay terminál beszerzése viszont lényegesen kedvezőbb kiadást jelent számukra. Az előnyök között a szolgáltatás bevezetésének gyorsasága is kiemelhető, hiszen a megrendeléstől számítva 10 nap alatt telepíthető.
Az értékesítési és marketingigazgató hozzátette: amikor előzetesen a fogyasztói igényeket vizsgálták, akkor azt látták, hogy ez az új fizetési megoldás nem a meglévő eszközöket helyettesíti, hanem kiegészítő és piacbővítő hatással bír. A fejlesztésnek köszönhetően olyan vállalkozásoknál is megjelenhet a készpénzmentes fizetés, ahol eddig erre nem volt lehetőség. Például már számos olyan – főként a szolgáltatásiparban működő – cég vezette be a ReadyPayt, amely futárszolgálattal, virágkiszállítással vagy akár személyszállítással foglalkozik. A mobilterminál elsősorban olyan vállalkozók számára releváns, akik házhoz mennek az ügyfelekhez: idetartozhatnak többek között a festők, szerelők, asztalosok, de az éttermi vagy csomagfutárok is.
További részletekért hallgassa meg az M2M Zóna teljes műsorát!