Kereskedelem

Ötödével több okostelefont értékesített a Huawei A fogyasztói üzletág 2017 első negyedévében összesen 34,5 millió okostelefont szállított le, ami több mint 21 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2782/articles/20170503112842/huawei-novekedes.jpg

Ötödével több okostelefont értékesített a Huawei

A fogyasztói üzletág 2017 első negyedévében összesen 34,5 millió okostelefont szállított le, ami 21,6 százalékos növekedést jelent az előző évi értékhez képest.
Kiterjesztett fogyasztókért harcolhatnak a cégek Az interneten összekapcsolt eszközök száma a közeljövőben megduplázódhat, ami a vásárlói magatartást is átformálja. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2777/articles/20170501185225/kiterjesztett-fogyaszto.jpg

Kiterjesztett fogyasztókért harcolhatnak a cégek

A fogyasztói magatartás egészen biztosan átalakul annak következtében, hogy az előrejelzések szerint az interneten összekapcsolt eszközök száma a közeljövőben megduplázódhat, a vállalatoknak ezért minél hamarabb érdemes megkezdeniük a felkészülést.
A shoppingoláshoz már csak egy mobil kell? Az IHS Markit kutatása szerint 2017 év végére körülbelül 3,4 milliárd olyan mobilkészülék lesz, amelyik alkalmas az Apple Pay, az Android Pay vagy a Samsung Pay futtatására. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2773/articles/20170430184707/mobilfizetes.jpg

A shoppingoláshoz már csak egy mobil kell?

Év végére világszerte már több milliárd okostelefonon lehet majd használni a legkorszerűbb mobiltárcás fizetési szolgáltatásokat.
Mitől lesznek népszerűek az otthoni okoskészülékek? Mondhatnak bármit a reklámok, a puding próbája az evés. Vajon milyen tényezők játszanak közre abban, hogy a felhasználók valóban élvezzék az okosotthon előnyeit és sokáig használják a berendezéseket? https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2764/articles/20170427120437/okosotthon-tenyezok.jpg

Mitől lesznek népszerűek az otthoni okoskészülékek?

Mondhatnak bármit a reklámok, a puding próbája az evés. Vajon milyen tényezők játszanak közre abban, hogy a felhasználók valóban élvezzék az okosotthon előnyeit és sokáig használják a berendezéseket?
Az AR és VR dobhatná fel az elektronikai üzletek forgalmát Az internetes vásárlás korában a fogyasztók az esetek többségében nem szeretnek boltokba járni – ha csak azok nem nyújtanak valami igazán különlegeset. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2759/articles/20170425204418/vr-kereskedelem.jpg

Az AR és VR dobhatná fel az elektronikai üzletek forgalmát

Az internetes vásárlás korában a fogyasztók az esetek többségében nem szeretnek boltokba járni – ha csak azok nem nyújtanak valami igazán különlegeset.
Marketingstratégiák az IoT világában A közösségi médián alapuló marketing sokat változott az utóbbi időben, és a változás mértéke nagyobb, mint a hagyományos marketingcsatornák esetében. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2741/articles/20170415193946/kozossegi-media-marketing.jpg

Marketingstratégiák az IoT világában

Az IoT, vagyis a Dolgok Internete átértelmezheti a gazdasági és az üzleti életet, azon belül pedig a marketinget és a közösségi médiát is.
Túljártak a hirdetők a Google Home eszén A Burger King marketingesei úgy érezték, a 15 másodperces időkeret nem elég, hogy mindent elmondjanak a cég híres szendvicséről, így a Google Home okosotthon-vezérlőt kérték meg, hogy folytassa üzenetüket. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2738/articles/20170414153753/burger-king-google-home.jpg

Túljártak a hirdetők a Google Home eszén

A Burger King marketingesei úgy érezték, a 15 másodperces időkeret nem elég, hogy mindent elmondjanak a cég híres szendvicséről, így a Google Home okosotthon-vezérlőt kérték meg, hogy folytassa üzenetüket.
Az IoT már az amerikai otthonok negyedét meghódította A Wink kutatása szerint a lakástulajdonosok 27 százaléka vásárolt már otthonra IoT-eszközt. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/2751/articles/20170419210545/otthonautomatizalas-amerika.jpg

Az IoT már az amerikai otthonok negyedét meghódította

Az otthonautomatizálási platformok fejlesztésével foglalkozó Wink kutatása szerint a lakástulajdonosok 27 százaléka vásárolt már otthonra IoT-eszközt.
Oldal 3 / 25