A Huawei is bedobta magát az idei CES-en

A Huawei is bedobta magát az idei CES-en

A Huawei is bedobta magát az idei CES-en

kereskedelem

3 perc

A Huawei több mint száz terméket vonultatott fel a hatalmas várakozással övezett nemzetközi CES fogyasztói elektronikai kiállításon. A kínai multinacionális vállalat többi között okostelefonokat, viselhető okoseszközöket, tableteket, illetve mobil- és otthoni hozzáférést biztosító készülékeket mutatott be a Las Vegas-i rendezvényen.

Ezt a palettát egészítették ki az okosotthonokban használható berendezések, az over-the-top (OTT) megoldások, illetve a járműbe építhető modulok. A társaság emellett bejelentette a HiLink kor vízióját, amely stratégia részeként a Huawei világszerte teljes körűen integrálható mobilinternet-szolgáltatásokat kínálhat a fogyasztók számára. A HiLink megoldás elsődleges célja, hogy a legkorszerűbb technológiát juttassa el mindenhová.

A cég Huawei, illetve Honor márkájú termékeket szintén kiállított a technológiai seregszemlén; egyebek között a Huawei P7 okostelefon Sapphire, Arsenal és standard verzióját, a Mate 7 prémium és standard készülékeket, továbbá a Huawei Honor 6-ot és a Honor 6 Plus-t.

Innováció a köbön: íme, a dobogós cégek >>Az előző esztendőt összegezve Richard Yu, a fogyasztói üzletág vezérigazgatója elmondta: a vállalat a tavalyi évben könyvelhette el eddigi legjelentősebb eredményeit. Az okostelefon-eladások az előző évhez képest 30 százalékkal emelkedtek, így elérték a 11,8 milliárd dolláros értéket. Eközben a márka globális jelenléte is növekedett, hiszen a Huawei az első kínai márkaként került fel az Interbrand Top 100-as „Legjobb Globális Márkák” (Best Global Brands) listájára.  

A vezérigazgató szerint a jövőben is az okostelefon-üzletág megerősítése a fő célkitűzés. Emellett a mobil szélessáv terén szerzett adottságokat mozgósítva az autós hálózatokban, illetve a Dolgok Internetében (IoT - Internet of Things) rejlő lehetőségek feltérképezését is folytatják.

A társaság arra törekszik, hogy jobb okos élményeket – mint például a vezetéstervezés, az autóvezetési preferenciák, a biztonsági elemzés – teremthessen a „nagy adat” (big data) és a felhőalapú szolgáltatások integrálásával – tette hozzá Richard Yu.