A jövő ügyfélszolgálata okosszemüvegen keresztül segít

Kapcsolódó cikkek

A jövő ügyfélszolgálata okosszemüvegen keresztül segít

A jövő ügyfélszolgálata: okosszemüvegen keresztül érkezik a segítség

kereskedelem

2 perc

Forradalmasítja a virtuális technikai segítségnyújtást az Epson új Moverio szemüvege. A viselhető eszköz növeli a call centerek teljesítményét és a cégek termelékenységét, hosszú távon pedig csökkentheti költségeiket és karbonlábnyomukat.

A kiterjesztett valóságon alapuló kommunikációs technológiának köszönhetően a szakemberek valós idejű, teljes körű segítséget nyújthatnak ügyfeleiknek.

A Moverio kétoldalú kommunikációt, valamint vizuális- és verbális információátvitelt tesz lehetővé, amelynek köszönhetően a szakemberek bonyolult technikai kérdéseket is megválaszolhatnak a távolból. Ezen kívül kisebb javításokra, karbantartásokra és helyszíni képzések megtartására is kiválóan alkalmazható.

Az intelligens szemüveget viselő személy valós időben kaphat instrukciókat, képernyőre érkező megjegyzéseket, dokumentumokat és felhasználói útmutatókat, miközben kihangosítóval, kézi beavatkozás nélkül tud dolgozni.

  • A binokuláris Si-OLED mikrokijelzővel ellátott eszköz HD képminőséget biztosít, amely a való világra rétegezve professzionális kiterjesztett valóság élményt eredményez.
  • Az Epson Moverio öt megapixeles kamerával, szabályozható helyi fényerővel, Dynamic Temple beállítási rendszerrel, Dual 9 action mozgásérzékelővel, beágyazott 32 GB SD kártyával és Intel Atom x5 processzorral rendelkezik.

A viselhető eszköz nemcsak technikai problémák gyorsabb megválaszolásában segít, hanem növeli a termelékenységet is a gépek állásidejének csökkentésével, valamint mérsékli a cég szén-dioxid lábnyomát, hiszen a virtuális segítségnyújtásnak köszönhetően nincs szükség gépjárművel történő kiszállásra.

További előnyök közé tartozik a hatékonyabb technikai berendezésekkel kapcsolatos munkaerőképzés, jobb szakértelmi hozzáférés, és a dolgozói, vásárlói elégedettségi szintek növelése.