A Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét a L’Oréal

A Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét a L’Oréal

A Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét a L’Oréal

kereskedelem

2 perc

A párizsi technológiai világkonferencián debübáltak a szépségipari cégcsoport legújabb technológiai fejlesztései.

„A Viva Technology konferencia egy nagyszerű lehetőség, hogy megmutassuk a szépséggel kapcsolatos víziónkat. Az olyan új technológiák, mint a kiterjesztett valóság (AR), a mesterséges intelligencia (AI) és a hangvezérlés számtalan lehetőséget biztosítanak, hogy képesek legyünk még inkább személyre szabott és kifinomult szolgáltatásokat nyújtani” – összegezte Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója.

Határtalan technológia

A Virtual Hair Advisor a ModiFace találmánya. A „virtuális hajtanácsadó” lehetővé teszi, hogy a látogatók hangvezérlés segítségével különböző hajszíneket próbáljanak ki virtuálisan, és a L’Oréal szakértőitől kapjanak professzionális tanácsokat.

A bőrgyógyászokkal együtt fejlesztett Vichy SkinConsultAI egy digitális bőrdiagnosztika, amelynek célja, hogy felismerje az öregedés jeleit, és személyre szabott bőrápolási tanácsokat adjon. A fejlesztés alapja az a technológia, amely több mint 15 éves tudományos kutatáson alapszik a bőr öregedésével és a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.

A La Roche-Posay által fejlesztett Effaclar Spotscan egy webes alkalmazás, amelyet bőrgyógyászokkal együtt fejlesztettek ki, hogy elemezzék az aknéra hajlamos bőrt. Az alkalmazás a tudományos adatokra és a mesterséges intelligenciára támaszkodva képes tanácsokat adni, és személyre szabott segítséget nyújt a pattanásos bőr kezeléséhez, ha szükséges, bőrgyógyász konzultációt is biztosít.

Még több személyre szabott szépségtanácsadás

A Lancôme Shade Finder szintén mesterséges intelligencián alapul. A Shade Finder képes a fogyasztó igényére szabva megtalálni az ideális árnyalatot, közvetlenül a vásárlás helyén. Ez a szolgáltatás 2019 végére több mint ezer helyen lesz elérhető szerte a világon.

A L’Oréal most először mutatta be a My Little Factory-t, egy olyan technológiai újítást, amely lehetővé teszi a személyre szabott alapozók széles körű előállítását a jövőben.

Az új Lancôme és Viktor&Rolf illatok kapcsán a látogatók betekintést nyerhettek a 3D nyomtatás és testre szabás világába. De kipróbálhatták az új Giorgio Armani rúzs-automatát integrált virtuális árnyalattesztelővel, amelyet a ModiFace fejlesztett.