Az NFC okosan kapcsolja össze a vevőket és az üzleteket

Az NFC okosan kapcsolja össze a vevőket és az üzleteket

Az NFC okosan kapcsolja össze a vevőket és az üzleteket

kereskedelem

1 perc

Egy németországi elektronikai kereskedelmi cég jövőre 10 millió darab interaktív NFC-címkét telepít 14 országban, mintegy 1000 üzletben.

A projekt az Imotag és a SES áruházi elektronikus rendszereket építő társaság közötti együttműködés keretében valósul meg, a két vállalat közösen biztosítja a technológiai hátteret. Az érintett kereskedelmi lánc megnevezésére egyelőre nem került sor.

Több hasznot szeretne? Kereskedjen okosan!

A kapcsolódó költségek nagyjából 105 millió dollárt (körülbelül 98 millió eurót) tesznek ki, a program elsőként Európában zajlik, mivel itt már idén elfogadásra került a SES-Imagotag együttműködés. Az NFC-vel ellátott okoscímkék telepítése várhatóan 2016 első negyedévében történik.

Az új típusú megoldás ilyen széles körben történő alkalmazása azon stratégiai törekvés része, melynek célja az online és a fizikai csatornák egységesítése az áruházak működési hatékonyságának növelésével összhangban. A program célja továbbá a vásárlók bolton belüli „összekapcsolhatóságának” kialakítása.

Thierry Gadou, a SES vezérigazgatója és Michael Moosburger, az Imagotag alapítója elmondták, hogy ügyfelük többféle vezető elektronikus árucímke megoldást (ESL = electronic shelf label) is tesztelt, mielőtt az SES-Imagotagra esett volna a választása.

Az Intermarché nevű francia áruházlánc már idén márciusban alkalmazta egyik párizsi üzletében ezt a módszert, az E Leclerc pedig 2013 júniusában telepített hat üzletébe SES NFC elektronikus árucímkéket.

Forrás: NFC World+