Borkampány NFC-vel A Near Field Communication kis hatótávolságú kommunikációt tesz lehetővé. A bormarketing is talált rá felületet, hogy bevesse a technológiát. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/3034/articles/20170808181650/borkampany.jpg

Borkampány NFC-vel

2017. augusztus 8. 18:50
2'
A Near Field Communication kis hatótávolságú, kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, és az NFC-rendszerek egyik legnépszerűbb felhasználási területe az egyérintéses fizetőeszközök támogatása. Nem meglepő, hogy a mindent bevető bormarketing is talált rá felületet, hogy alkalmazza a technológiát.

A Barbadillo spanyolországi borászatban 126 ezer fehérboros üveget láttak el NFC-címkével. Az egyik legkeresettebb márkájuk a Castillo de San Diego, amely országos kampány keretén belül lehetőséget ad a fogyasztóknak az ezereurós díj megnyerésére. A cég szerint a kezdeményezésük a világ legnagyobb NFC-kampánya az alkoholiparban.

Borral nyerni: egy androidos telefon és egy NFC-kódos palacknyak, ennyi szükséges ahhoz, hogy a fogyasztók részletesebben megnézhessék, hogyan vehetnek részt a nyereményjátékban. „A személyre szabott NFC képes a palack csomagolásán keresztül a fogyasztókat arra sarkallni, hogy kipróbálják a Castillo de San Diego palackokat, és többet tudjanak meg a promócióról” – közölte az NFC-s címkespecialista Thinfilm, amely biztosította a kampányban felhasznált technológiát.

A palack kinyitásakor a fogyasztók egy egyedi kódot írhatnak okostelefonjukba a parafáról – nevük és egyéb személyes adataik mellett –, hogy azonnal megállapíthassák, hogy nyertek-e. A spanyolországi kampány (amely magában foglalja a televíziót, az online és a kültéri reklámtámogatást is) július 17-én indult és augusztus 31-ig tart. 

A Barbadillo NFC-címkéket épített be a korlátozott kiadású 1891-es Versos sherry-jük palackjaiba is, így tavaly márciusban a vevők az ital hitelességét is megvizsgálhatták mobilkészülékük egyetlen érintésével.

NFC a palackban

„Tekintettel arra, hogy az 1891-es Versos hitelességvizsgálata sikeresnek bizonyult az OpenSense címkék használatával, úgy döntöttünk, hogy a technológia bevezetésének más módjait is kipróbálnánk” – mondta Alvaro Alés borász.

„A családi tulajdonban lévő pincészet számára mindig fontos volt a közvetlen kapcsolat a fogyasztókkal. A Thinfilm NFC-megoldása bizonyított csatornát jelent, amelyen keresztül könnyedén és hatékonyan megvalósíthatjuk a közvetlen kommunikációt a vásárlóinkkal” – tette hozzá a szakember.

Forrás: NFC World+

A figyelmébe ajánljuk:

NFC a patikában

Van, ahol már okostelefonon is könnyen, gyorsan megtekinthető a betegtájékoztató, de a vásárló a felhasználási javaslatokon túl akár véleményeket és kutatásokat is olvashat.
Olvasson még a témában:

Így készülnek az internetezők a karácsonyra

Az Árukereső.hu idén is megvizsgálta az internetezők ajándékozási terveit. A felmérésből kiderült, hogy a karácsony közeledtével sokkal nyitottabbak vagyunk az online vásárlásra. A virtuális polcok előnyeit kihasználva szeretnének a válaszadók sok ötletet merítve gyorsabban végezni és persze jól járni.