Cipőbolt, ahol cipők helyett táblagép várja a vásárlókat A magyar újítás – amelyet még Nyugat-Európában sem próbáltak ki – ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/1155/articles/20150715184946/cipobolt.jpg

Cipőbolt, ahol cipők helyett táblagép várja a vásárlókat

2015. július 15. 18:50
1'
A magyar újítás – amelyet még Nyugat-Európában sem próbáltak ki – ötvözi a személyes és az online vásárlás előnyeit.

Rendhagyó, a legújabb technikát felhasználó bolt nyílt szerdán Budapesten, a Király utcában. A vásárló nem a polcokon keresgélheti a megfelelő cipőt, hanem egy iPad segítségével böngészhet az árukészletben. Keresés közben a program kizárólag azokat a cipőket mutatja meg, amelyekből biztosan van raktáron a méretükben – számolt be róla a Hír24.

A cipő csak dekoráció

„Biztosan mindenki járt már úgy, hogy a boltban megtetszett neki egy cipő, de a méretében már nem volt az adott modellből. Erre persze hosszú percek alatt jön rá, mire átnézi a dobozokat vagy kerít egy eladót, aki tájékoztatja. Utána csalódottan kezdheti újra a válogatást. A célunk az, hogy ötvözzük a legújabb technika és a hagyományos bolti kiszolgálás előnyeit” – mondta Buza Dániel, a Footure tulajdonosa.

A boltban nincsenek felhalmozott cipősdobozok, a vásárlás folyamata úgy kezdődik, hogy a vendég kap egy iPadet. Aki először jár náluk, megnézhet egy bemutató videót is a rendszer működéséről.

Olvasson még a témában:

Borkampány NFC-vel

A Near Field Communication kis hatótávolságú, kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, és az NFC-rendszerek egyik legnépszerűbb felhasználási területe az egyérintéses fizetőeszközök támogatása. Nem meglepő, hogy a mindent bevető bormarketing is talált rá felületet, hogy alkalmazza a technológiát.

Keleti kihívó az okosotthonok piacán

A Xiaomi nemrég jelentette be, hogy megkezdi két új okoseszközének a forgalmazását. Az egyik a cég profiljába illeszkedő új okostelefon, a másik pedig egy mesterséges intelligenciával ellátott hangszóró.