Digitális újdonságok a brit Tescónál Az áruházlánc az Egyesült Királyságban elérhetővé tette az érintésmentes hűségkártyás és okostelefonos pontgyűjtést. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/2964/articles/20170713124124/tesco-husegkartya.jpg

Digitális újdonságok a brit Tescónál

2017. július 13. 13:05
1'
Az áruházlánc az Egyesült Királyságban elérhetővé tette az érintésmentes hűségkártyás és okostelefonos pontgyűjtést.

A brit kereskedelmi óriás kibővítette a klubkártyájának használati módját, és a vevők már a fizetés után az érintés nélküli (NFC) technológia segítségével is pillanatok alatt megkaphatják a pluszpontjaikat.

Az új vevők is könnyebben beszállhatnak a pontgyűjtésbe, ők ugyanis akár bevásárlás közben is használhatják a Clubcard applikációt, amelyen keresztül azonnal igényelhetnek virtuális hűségkártyát, így fizetés után már használatba is vehetik azt.

Online vásárlás: így működik a Tescónál a házhoz szállítás

Ezen kívül a kiskereskedelmi lánc saját mobilfizetési szolgáltatást is kínál vásárlóinak. A PayQwiq szolgáltatás lényege a gyorsaság, amihez mindössze egy QR-kód leolvasásának idejére van szükség. Ezt a viszonylag új rendszert idén januárban vezették be az Egyesült Királyságban lévő áruházakban, és bár nem ezzel a céllal jött létre, de jól illeszkedik a Clubcard rendszer reformjához. 

A cég szerint eddig kifejezetten pozitív visszajelzések érkeztek a mobilfizetés tesztidőszakáról, amelyet 2016-ban 524 üzletben végeztek el. A szolgáltatást már 2014 szeptemberétől kezdve tesztelik, így volt idő a felhasználóbarát és gördülékeny működési mód kialakítására.

A PayQwiq előnye, hogy Android és iOS operációs rendszereken is működik, hiszen csak a QR-kód leolvasására van szükség hozzá. Ezzel a kasszától való távozás sokkal gyorsabbá válik, mintha hagyományos módon készpénzben fizetnének.

Forrás: NFC World+

A figyelmébe ajánljuk:
Olvasson még a témában:

Borkampány NFC-vel

A Near Field Communication kis hatótávolságú, kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, és az NFC-rendszerek egyik legnépszerűbb felhasználási területe az egyérintéses fizetőeszközök támogatása. Nem meglepő, hogy a mindent bevető bormarketing is talált rá felületet, hogy alkalmazza a technológiát.

Keleti kihívó az okosotthonok piacán

A Xiaomi nemrég jelentette be, hogy megkezdi két új okoseszközének a forgalmazását. Az egyik a cég profiljába illeszkedő új okostelefon, a másik pedig egy mesterséges intelligenciával ellátott hangszóró.