Egyre népszerűbbek az okosórák és az aktivitásmérők
Egyre népszerűbbek az okosórák és az aktivitásmérők
2019. március 18.
2020-ig a viselhető IoT-eszközök 30 milliárd eurós üzletet jelenthetnek majd.
A Mastercard szerint az okostechnológia fejlődésével a divatmárkák válhatnak a viselhető eszközök piacának legfontosabb szereplőivé. A cég összegzése alapján jelenleg a világon minden ötödik felnőtt hord okosórát vagy aktivitásmérőt.
Az innovatív kiegészítők közötti versenyt korábban az akkumulátorok erőssége vagy a kapacitásuk határozta meg, de mára a divat is fontos tényezővé vált.
Sok példát láthatunk erre az intelligens szövetektől kezdve a kifutón okosszemüveget viselő modelleken át egészen Adam Selman divattervezőig, aki már újgenerációs fizetési megoldásokkal egészíti ki ruhakölteményeit.
„Az okostechnológia egyre kisebb és egyre gyorsabb lesz, kedvezve ezzel azoknak a vásárlóknak, akik olyan viselhető kiegészítőket keresnek, amelyek nemcsak fizetésre alkalmasak, de megjelenésükben minimalista, letisztult és divatos stílust képviselnek” – mondta Jorn Lambert, a Mastercard digitális megoldásokért felelős alelnöke.
Ma már több mint harmincféle fizetési funkcióval ellátott intellinges eszköz érhető el 21 európai uniós országban.