Egyre népszerűbbek az okosórák és az aktivitásmérők

Egyre népszerűbbek az okosórák és az aktivitásmérők

Egyre népszerűbbek az okosórák és az aktivitásmérők

kereskedelem

1 perc

2020-ig a viselhető IoT-eszközök 30 milliárd eurós üzletet jelenthetnek majd.

A Mastercard szerint az okostechnológia fejlődésével a divatmárkák válhatnak a viselhető eszközök piacának legfontosabb szereplőivé.  A cég összegzése alapján jelenleg a világon minden ötödik felnőtt hord okosórát vagy aktivitásmérőt.

Az innovatív kiegészítők közötti versenyt korábban az akkumulátorok erőssége vagy a kapacitásuk határozta meg, de mára a divat is fontos tényezővé vált.

Sok példát láthatunk erre az intelligens szövetektől kezdve a kifutón okosszemüveget viselő modelleken át egészen Adam Selman divattervezőig, aki már újgenerációs fizetési megoldásokkal egészíti ki ruhakölteményeit.

„Az okostechnológia egyre kisebb és egyre gyorsabb lesz, kedvezve ezzel azoknak a vásárlóknak, akik olyan viselhető kiegészítőket keresnek, amelyek nemcsak fizetésre alkalmasak, de megjelenésükben minimalista, letisztult és divatos stílust képviselnek” – mondta Jorn Lambert, a Mastercard digitális megoldásokért felelős alelnöke.

Ma már több mint harmincféle fizetési funkcióval ellátott intellinges eszköz érhető el 21 európai uniós országban.