Egyre több a hamis ICT-termék A világon minden ötödik telefon és minden negyedik játékkonzol hamisítvány. A tendencia minden termékkategóriában egyre nagyobb problémának számít. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/2802/articles/20170511102113/okostelefonok.jpg

Egyre több a hamis ICT-termék

2017. május 11. 10:25
1'
Az OECD jelentése szerint a világon minden ötödik telefon és minden negyedik játékkonzol hamisítvány.

A forgalomba kerülő informatikai és kommunikációs eszközök piacán a hamisítványok aránya minden termékkategóriában egyre növekszik – hívta fel a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD).

A Trade in Counterfeit ICT Goods címen kiadott tanulmány szerint az infokommunikációs (ICT) kategóriába eső termékek 6,5 százaléka nem a valódi forrásból származik. Ez pedig több mint másfélszer magasabb arány a tagországok 2016-os piaci átlagához képest – idézte a jelentést a Bitport.hu.

Az OECD szerint az okostelefonok és IT-kiegészítők magas értéke és a szinte kielégíthetetlen vásárlói igény együttesen teszik a hamisítók célpontjává az ágazatot.

Forrás: Statista.com

A másolatok a fogyasztókra nézve egészségi vagy biztonsági kockázatokat hordoznak, de nyilvánvaló, hogy a gyártók és az állami szereplők is valós károkat szenvednek el a szolgáltatáskimaradások vagy a bevételkiesés miatt.

A figyelmébe ajánljuk:

2025 a szupertelefonok kora lesz

A Huawei szerint hamarosan a technológiai forradalom újabb időszakába, az „Intelligens Korba” lépünk, amelyben a mesterséges intelligenciának köszönhetően teljesen átalakul majd, hogyan segíti a technológia a mindennapi életet.

Kiterjesztett fogyasztókért harcolhatnak a cégek

A fogyasztói magatartás egészen biztosan átalakul annak következtében, hogy az előrejelzések szerint az interneten összekapcsolt eszközök száma a közeljövőben megduplázódhat, a vállalatoknak ezért minél hamarabb érdemes megkezdeniük a felkészülést.
Olvasson még a témában:

Üzleti döntéseket támogat a Vodafone M2M-megoldása

A Musette világszerte több mint 30 üzlettel rendelkezik, ezekből kettő Budapesten található. Az európai cipő- és táskamárka üzleti folyamatainak kézben tartását az Intechsys és a Vodafone közös M2M-megoldása is támogatja a látogatószám nyomon követésével.