Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

Elvehetik a gépek az ügyfélszolgálatosok munkáját?

kereskedelem

1 perc

Egyre több irodai munkakörben jelennek meg a robotok, chatbotok és egyéb automatizálási technikák.

Sokakat foglalkoztat, hogy a mesterséges intelligencia (AI) mennyire válthatja ki a humán erőforrásokat, ennek megfelelően október 17-19. között megrendezésre kerülő XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencián a szakmai program fókuszában az ember és a gép ellentéte áll.

„A robotok és a mesterséges intelligencia korát éljük. Ez a  fejlődés nagyban megkönnyíti  a mindennapi munkavégzést, optimalizálja a folyamatokat. Ennek ellenére sokan tartanak – sőt egyenesen félnek – attól, hogy a gépek miatt veszítik majd el a munkájukat. Hiszem, hogy az, aki tanulni, fejlődni szeretne, és szüntelenül törekszik arra, hogy a munkáját tökéletesítse, nincs veszélyben. A tudásvágy, a szorgalom hajtotta kreativitás és a komplex gondolkodás semmilyen géppel nem helyettesíthető” – véli Lőrincz András, a Protocall 2009 Kft. üzletfejlesztési igazgatója, a konferencia társszervezője.

Az előadásokból az is kiderül majd, hogy a digitalizálódó világban melyek az emberi erőforrás-gazdálkodás problémái és megoldásai, és hogy miként változik a munkavállalók szerepe, amikor robotok veszik át a feladatok nagy részét.

A rendezvényen a technológiai újdonságokról épp úgy szó esik majd, mint az emberi oldal mai trendjeiről. Terítékre kerülnek az ügyfélkezelés legújabb módszertanai, kitérve minden olyan témára, ami a színvonalas ügyfélkiszolgálást, a pozitív ügyfélélményt elősegíti és támogatja.