NFC-s üvegeket dob piacra a Malibu
NFC-s üvegeket dob piacra a Malibu
2019. június 17.
Az „okospalack” az Egyesült Államokban lesz elérhető.
A főként kókuszos ízesítésű rumot forgalmazó cég NFC-s promóciót indít Ohio és Texas államban. Ennek keretében 300.000 darab NFC matricával ellátott palackot lehet megvásárolni. A fogyasztók így különféle nyereményekhez juthatnak, valamint koktélrecepteket és egyéb tartalmakat is elérhetnek az okostelefonjuk segítségével.
A speciális kampány nem előzmény nélküli, tavaly ugyanis az italmárka az Egyesült Államokban és Németországban bonyolított le hasonló promóciót.
Az NFC-matricák a kupakban, a QR-kódok pedig a palack nyakán találhatók. Ezek okostelefonnal történő beolvasása révén a vásárlók egy gyors hivatkozású URL-címen keresztül egy interaktív mobiljátékhoz, a Sunshine Slide-hoz juthatnak el. A játék során márkajelzéssel ellátott termékeket nyerhetnek és más tartalmakhoz is hozzáférhetnek.
Troy Gorczyca márkaigazgató szerint az az igazán izgalmas a fejlesztésben, hogy a fogyasztók által jól ismert, ikonikusnak számító üveg egyfajta „értékesebb, digitális társalgás” megvalósítását is lehetővé teszi.
Amint az a fentiekből is jól látszik, az innovatív technológia ma már tényleg számos területen használható. A fejlesztésekből pedig az ellátási lánc különböző pontjain állók is profitálhatnak.
Forrás: