NFC-s üvegeket dob piacra a Malibu

NFC-s üvegeket dob piacra a Malibu

NFC-s üvegeket dob piacra a Malibu

kereskedelem

1 perc

Az „okospalack” az Egyesült Államokban lesz elérhető.

A főként kókuszos ízesítésű rumot forgalmazó cég NFC-s promóciót indít Ohio és Texas államban. Ennek keretében 300.000 darab NFC matricával ellátott palackot lehet megvásárolni. A fogyasztók így különféle nyereményekhez juthatnak, valamint koktélrecepteket és egyéb tartalmakat is elérhetnek az okostelefonjuk segítségével.

A Near Field Communication (NFC) különféle szabványok összessége, amelyek kis hatótávolságú, kétirányú kommunikációt tesznek lehetővé.

A speciális kampány nem előzmény nélküli, tavaly ugyanis az italmárka az Egyesült Államokban és Németországban bonyolított le hasonló promóciót.

Az NFC-matricák a kupakban, a QR-kódok pedig a palack nyakán találhatók. Ezek okostelefonnal történő beolvasása révén a vásárlók egy gyors hivatkozású URL-címen keresztül egy interaktív mobiljátékhoz, a Sunshine Slide-hoz juthatnak el. A játék során márkajelzéssel ellátott termékeket nyerhetnek és más tartalmakhoz is hozzáférhetnek.

Troy Gorczyca márkaigazgató szerint az az igazán izgalmas a fejlesztésben, hogy a fogyasztók által jól ismert, ikonikusnak számító üveg egyfajta „értékesebb, digitális társalgás” megvalósítását is lehetővé teszi.

Amint az a fentiekből is jól látszik, az innovatív technológia ma már tényleg számos területen használható. A fejlesztésekből pedig az ellátási lánc különböző pontjain állók is profitálhatnak.

Forrás: