Tarol a mobilos fizetés a Starbucks kávézóiban

Tarol a mobilos fizetés a Starbucks kávézóiban

Tarol a mobilos fizetés a Starbucks kávézóiban

kereskedelem

2 perc

A kávéhálózat amerikai üzleteiben egyre többen élnek az okostelefonos fizetés lehetőségével.

Korábbi cikkünkben arról számoltunk be, hogy a Starbucks vendégei hetente 6 milliónál is több fizetést bonyolítanak le a kávéhálózat mobilos applikációján keresztül. Howard Schultz, a vállalat vezérigazgatója azonban most már arról adott hírt, hogy heti szinten már 7 millióan egyenlítik ki számlájukat a telefonjuk segítségével.

Főzze meg a világ legjobb kávéját a mobiljával >>„Jelenleg csupán az Egyesült Államokban található Starbucks-üzletekben több mint 13 millió kávéfogyasztó használja nap, mint nap aktívan az applikációt. Ez azt is jelenti, hogy a heti szinten mintegy 7 millióra becsült mobiltelefonos fizetés aránya mára eléri az összes tranzakció 16 százalékát, ami jóval több, mint a hálózat bármelyik versenytársánál” – árult el további részleteket a cégvezető.

Howard Schultz korábbi nyilatkozatában közölte azt is, hogy Oregon államban fejlesztették a mobilos rendelést és fizetést lehetővé tévő szolgáltatást. A jelenlegi tervek szerint az Egyesült Államok északnyugati részében, a Csendes-óceán partjainál további 600 üzletükben hajtanak végre hasonló fejlesztést a következő hónapok során.

A hosszabb távú célok közt pedig az szerepel, hogy 2015 folyamán az összes amerikai kávézóban elérhetővé teszik az okostelefonos rendelést és fizetést.

Az eddigi tapasztalataikra alapozva a Starbucks arra számít, hogy a teljes körű bevezetés várhatóan újabb lökést ad majd a mobilos tranzakciók előretörésének valamennyi boltjukban. Ez egyrészt a teljes üzletmenetre is jótékony hatással bírhat, emellett növelheti a speciális akciókat és jutalmakat biztosító hűségprogram tagjainak a létszámát.

Howard Schultz arra számít, hogy a jövőben még több fogyasztó veszi majd igénybe telefonját a fizetések során, ezzel ráadásul sokkal személyre szabottabb hirdetésekkel tudják a vevőiket újfajta termékek kipróbálására csábítani.

Forrás: NFC World+