Újgenerációs fejlesztések a kereskedelemben

Újgenerációs fejlesztések a kereskedelemben

Újgenerációs fejlesztések a kereskedelemben

kereskedelem

1 perc

A Samsung a 2016-os Integrated System Europe (ISE) expón mutatta be megújult digitális kijelző és vizuális megoldásait Amszterdamban.

A vállalat a „jövő kiskereskedelme” kiállítás alkalmából azt a témát járta körbe, hogy miként vezethetnek az interaktív és szenzoros kijelzők egy újfajta vásárlói lojalitás felé. Például az ML55E tükör kijelzője és a TO55F digitális plakát promóciós célokra és különféle üzenetek megjelenítésére egyaránt alkalmasak. 

A készülékek használhatóak akár virtuális katalógusként is, amelyben különböző kiegészítőket és termékeket mutatnak be. A kijelzők a divat- és szépségipar területén pedig akár tükörként is hasznosíthatóak, így a vásárlók láthatják, hogy az adott ruha, kiegészítő hogyan állna rajtuk, ezáltal megalapozottabb vásárlói döntések születhetnek.

Az ISE Európa legnagyobb AV (audio/video) és elektronikai rendszereket bemutató eseménye. A Samsung standján a februári kiállításon több, a jövőre fókuszáló technológia és alkalmazás volt megtekinthető: 

  • A látogatók például megnézhették egy szállodai szoba másolatát, amelyben a LYNK REACH elnevezésű központosított beltéri tartalomkezelő rendszer működött.
  • A kiállított interaktív fehér táblákon (IWB) azt mutatták be, hogy a valós idejű tartalommegosztás milyen formában támogathatja a csoportos együttműködést a tárgyalóteremben és az osztályteremben egyaránt.
  • A vállalat külön kiállítóteret is kialakított arra, hogy sorra vegyék, miként járulhat hozzá az újfajta kijelzőtechnológia a cégek fellendüléséhez. Itt megtekinthetőek voltak a Samsung SMART Signage Platform (SSSP) tartalommenedzsmentjéhez kapcsolódó esettanulmányok, valamint a H.Browser vendéglátói kapcsolatok rendszerének működése is.