Ujjlenyomatos alkalmazással indulhat a shoppingolás

Ujjlenyomatos alkalmazással indulhat a shoppingolás

Ujjlenyomatos alkalmazással indulhat a shoppingolás

kereskedelem

1 perc

Az Apple Store „best new application” kategóriába sorolta a Fashion Days divatportál mobil vásárlásra készített alkalmazását.

Mára a svájci alapítású online divatportál elérte, hogy összmegrendeléseinek mintegy 40%-a az új felületről érkezzen. Ezt a növekedési tendenciát tükrözik a magyarországi rendelések is.

A jelenleg több mint 250 ezer letöltésnél járó, iPhone-ra, iPad-re és Androidra fejlesztett applikációban a termékek kulcsszóra, márkára, színre, méretre is szűrhetőek, a belépéshez pedig csak egy digitális ujjlenyomatra van szükség.

Az Apple szerkesztői csapata szeptemberben a legjobbak közé sorolta a Fashion Days iPhone vásárlási szoftverét a többi között az Instagram és az Airbnb mellett. A döntést olyan szempontok szerint hozták meg, mint az innovatív dizájn, a közvetített hangulat, a minőség és a használati gyakoriság.

A bevezetés óta az applikáció töretlenül az első helyen áll az ingyenes alkalmazások között. Ezt erősíti az App store ajánlója, mely 14 országban buzdítja a felhasználókat, köztük van Románia, Bulgária, Magyarország, Csehország, Ciprus, Szlovákia, Szlovénia, Észtország, Görögország, Lettország, Litvánia, Málta, Lengyelország és Portugália is.