BÚÉK a Vodafone hálózatában

BÚÉK a Vodafone hálózatában

BÚÉK a Vodafone hálózatában

közszolgáltatás

1 perc

Szilveszterkor is az online üzenetek voltak a legnépszerűbbek a szolgáltató ügyfeleinél.

Ahogy karácsonykor, úgy szilveszterkor is egyre többen használták a különböző internetes felületeket a jókívánságok tolmácsolására. Így a jelentősen növekvő adatforgalom mellett a hagyományos hívások száma közel változatlan maradt, míg a szöveges üzenetek (SMS) száma 3,5%-kal csökkent az előző évihez képest. 

Az ünnepi időszakban (december 24-25-26-án, illetve december 31-én és január 1-én) összességében a Vodafone ügyfelei 13,2 millió SMS-t és 165 ezer MMS-t küldtek, és az előző évihez nagyon hasonlóan 17,8 millió hívást indítottak.

A hívások száma 0,7%-kal csökkent, ugyanakkor – valószínűleg a korlátlan csomagoknak és a családon belüli díjmentes hívások lehetőségének – a hívások átlagosan 15 százalékkal hosszabbak lettek, az MMS-ek száma pedig az ünnepi időszakban 26,5 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. 

A mobilinternet-forgalom az öt ünnepi nap alatt közel 40%-kal haladta meg az egy évvel korábbi szintet.