Koronavírus: kedvezményekkel segíti a cégeket a Vodafone

Kapcsolódó cikkek

Koronavírus: kedvezményekkel segíti a cégeket a Vodafone

Koronavírus: kedvezményekkel segíti a vállalkozásokat a Vodafone

közszolgáltatás

2 perc

A szolgáltató vállalati ügyfelei plusz 15 GB adatkeretet és bővíthető sávszélességet igényelhetnek, valamint lehetőségük van könnyített megrendelési és szerződéses eljárásokra is.

A Vodafone Magyarország támogató kezdeményezéseivel a koronavírus miatt kialakult helyzetben szeretné segíteni kisvállalati ügyfeleit. A következő három hónapra az ügyfelek extra 15GB adatkeretet igényelhetnek minden hangalapú mobil előfizetésekre 5GB-os ciklusokban. A kedvezmény telefonon vagy a kiemelt ügyfélszolgálatokon keresztül leadott megrendeléseket követően aktiválódik. Az internetopciókhoz tartozó másodlagos kártyákra a kiegészítő adat automatikusan érvényesül.

Magasabb adatopció és mobil szélessávra váltás

A vállalati ügyfelek a jelenleg aktívnál nagyobb internetopcióra válthatnak hűségszerződés aláírása nélkül. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek bármikor lemondhatják a magasabb adatopciót, és ebben az esetben az eredeti adatmennyiség és hűségidő lesz számukra visszaállítva – mindez természetesen kötbérmentesen. A magasabb csomagokat telefonon, illetve kiemelt ügyfélszolgálatokon keresztül aktiválhatják az ügyfelek.

Nagyobb sávszélesség

Az otthoni munkavégzés miatt megnövekedett adathasználatra reagálva a szolgáltató lehetőséget biztosít a sávszélesség soron kívüli bővítésére a meglévő bérelt vonali szolgáltatások esetében. A vállalati ügyfelek az ügyfélmenedzsereken keresztül igényelhetik ezt a szolgáltatást.

Digitális üzletmenetet támogató szolgáltatások

Az egyedi megoldások és kedvezmények mellett a Vodafone több, vállalati szolgáltatása segíti a távoli munkavégzést. A Vodafone Iroda szolgáltatás például a központi telefonszámra érkező hívásokat automatikusan átirányítja az otthon lévő kollégák mobiljára.

Ezt a megoldást a távközlési cég is használja, így műszakis kollégáik a központi számra érkező hívásaikat a business continuity kapcsán kiosztott mobiltelefonjaikon fogadják. Ezzel a bejövő hívásokat mobil alapra tudják terelni, kollégáik pedig külső helyszínről is teljes értékűen tudják ellátni feladatköreiket.

A WebSMS gyors és csoportos SMS üzenetküldést tesz lehetővé az alkalmazottaknak és ügyfeleknek egyaránt. Az Office 365 szolgáltatás szintén nagyon hasznos a távoli munkavégzés alatt, hiszen segítségével mobilizált iroda, virtuális meetingek és felhőalapú dokumentumkezelés valósulhat meg.

A koronavírus miatt kialakult helyzetben a szolgáltató könnyített megrendelési és szerződéses eljárásokat biztosít minden ügyfél számára, így szinte minden esetben van lehetőség a telefonos tárgyalásra és elektronikus szerződéskötésre.

A távoktatás adatforgalmai nem fogyasztják az adatkeretet

A Vodafone Magyarország az összes ügyfele számára adatforgalom-mentessé tette a távoktatáshoz kapcsolódó oldalak használatát a tanév végéig. Az érintett oldalak listája itt érhető el. A szolgáltató emellett elérhetővé tette a Digitális Tanterem Programjukhoz kapcsolódó tartalmakat is, ahol modern, XXI. századi digitális oktatási módszer segíti a tananyag könnyebb megértését. A távoktatáshoz kapcsolódó kedvezmények minden ügyfél számára automatikus aktiválásra kerültek.