Az Emirates is beszáll az okosüzletbe
Az Emirates is beszáll az okosüzletbe
2015. október 21.
„Okosvállalattá” fejlesztik az Emirates-csoport tagjait a legújabb technológiák alkalmazásával.
Az új stratégia lényege, hogy az üzleti folyamatokat az úgynevezett intelligens technológiákra alapozzák. Ennek részeként bevezetik a big data rendszerekre, illetve valós idejű adatelemzésre épülő döntéshozatalt.
A vállalati szintű átalakítás a társaság üzleti tevékenységeinek minden területén pozitív változást hoz majd: a vásárlói élménytől és az online jegyvásárlástól kezdve a kereskedelmi funkciókon át egészen a háttérirodai munkafolyamatokig.
„Vizsgáljuk az új technológiákat és mindazon ötleteket, amelyek fokozatos vagy teljes változást idézhetnek elő üzleti modellünkben. A big data, az előrejelző analitikák, a mesterséges intelligencia, a machine learning, a robotika, a crowdsourcing és a közösségi együttműködés – ezek azok a területek, amelyekkel egy folyamatosan megújuló, innovatív vállalati modellt tudunk kialakítani” – mondta Tim Clark, az Emirates Airline elnöke.
A dubaji székhelyű cégcsoport az Emirates légitársaságot is magában foglalja. Az egyik legfiatalabb flottával rendelkező Emirates Airline a vállalatcsoport két kulcsdivíziójának egyike.