Szerelő helyett: okos tippek a háztartási gépekhez

Szerelő helyett: okos tippek a háztartási gépekhez

Szerelő helyett: okos tippek a háztartási gépekhez

még több m2m

1 perc

Az LG a berlini IFA elektronikai kiállításon mutatta be legújabb ügyfélszolgálati megoldását. A Proactive Customer Care a mesterséges intelligencia segítségével monitorozza folyamatosan a gyártó okoskészülékeinek beüzemelése és használata során felmerülő esetleges problémákat.

Az LG ThinQ alkalmazásához kapcsolódó fejlesztés jelzi például, ha valami akadályozza a hűtőgép levegőjének áramlását, ha csökken a készülékben a hőmérséklet, vagy esetleg a tulajdonos túl sok mosószert tesz a mosógépbe. Eltérés esetén az applikáció azonnal üzenetet küld, ezzel is segítve a nagyobb probléma megelőzését.

Az ügyfélbarát fejlesztés először Európában válik hozzáférhetővé a dél-koreai vállalat új elöltöltős mosógépeinek és alulfagyasztós hűtőszekrényeinek tulajdonosai számára. A szolgáltatással az amerikai felhasználók várhatóan jövőre találkozhatnak.

A cég szerint az alkalmazás segítségével maximálisra növelhető a gépek élettartama. A szolgáltatás kifejezetten a nem megfelelő használatra, a hibás működésre és a szükséges javításokra utaló jeleket keresi. A program riasztást küld, ha például időszerűvé válik egy filter cseréje, vagy folyik a víz a mosógépből.

A Proactive Costumer Service rendszeres időközönként tájékoztatja a tulajdonost a vele kapcsolatban álló eszközöknél tapasztaltakról, egyben tippeket ad azok hatékonyabb és költségkímélőbb használatra.

Forrás: