Így kedvez a vásárlóknak az Apple Pay San Franciscóban a Hayes Valley bevásárlónegyed üzletei kedvezményekkel jutalmazzák a mobilfizetési technológia iránt nyitott vásárlókat. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/2930/articles/20170627191127/apple-pay-kedvezmenyek.jpg

Így kedvez a vásárlóknak az Apple Pay

2017. június 27. 19:25
1'
San Franciscóban a Hayes Valley bevásárlónegyed üzletei kedvezményekkel jutalmazzák a mobilfizetési technológia iránt nyitott vásárlókat.

Körülbelül negyven bolt vesz részt az Apple „Lose Your Wallet” (Hagyd otthon a pénztárcád) elnevezésű promóciójában. A kampány keretein belül a vásárlók exkluzív ajánlatokhoz és kedvezményekhez jutnak, ha az almás cég mobilfizetési platformján keresztül fizetnek a kijelölt üzletekben.

Tarol az Apple Pay

A promócióban június végén a város vásárlónegyedében körülbelül húsz kiskereskedő (egyebek közt ruhaboltok, kávézók, éttermek vagy épp dizájner lakásfelszerelési boltok), a kikötő környékén pedig további tizenhat üzlet vett részt. Sokféle ajánlat közül válogathatnak az érdeklődők: akár 25%-os kedvezménytől kezdve az ingyenes ajándékokon át a különleges nyereményekig.

Az ajánlatokat „exkluzív applikációs partnerek” is népszerűsítik, például az étel-házhozszállító Caviar, a parkoláshoz használható PayByPhone és a SpotHero, valamint a kereskedők telefonját bankkártya-terminállá alakító Square. 

Az Apple Pay-t 2014 szeptemberében mutatták be. A fizetést fizikailag nem egy kártya teszi lehetővé, hanem az iPhone-ba vagy az Apple Watch-be épített NFC-chip, a biztonságot pedig az ujjlenyomat-olvasó szolgáltatja. Az alkalmazás online vásárlásra is használható, ebben az esetben is a biometrikus azonosítás biztosítja a vevő védelmét.

A vállalat nagy hangsúlyt fektet a személyes adatok titkosságára: a cég ígérete szerint az alkalmazás hosszú távon nem raktároz el adatokat sem a fogyasztói szokásokról, sem a fizetési előzményekről, de még a felhasznált bankkártya számát sem menti el, hanem eszközspecifikus számot és egyedi tranzakciós kódot használ helyette.

Forrás: NFC World+

A figyelmébe ajánljuk:
Olvasson még a témában:

GDPR és PSD2: erre készüljenek a cégek

A 2018-ban életbe lépő uniós adatvédelmi és pénzforgalmi szabályozások azt hivatottak garantálni, hogy a vállalatok az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva kezeljék a rájuk bízott adatokat. Ugyanakkor a fogyasztók mellett a cégek is jól járhatnak, hiszen a rendeletek az adatbázisok rendszeres karbantartását, „nagytakarítását” is elősegíthetik.