Jön az intelligens otthonbiztosítás A nemzetközi Generali-csoport bejelentette legújabb együttműködését a Nest Labs-szel. Az innovatív szolgáltatást elsőként a német piacon vezetik be. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/2581/articles/20170207173651/generali-nest-biztositas.jpg

Jön az intelligens otthonbiztosítás

2017. február 7. 18:30
1'
Elsőként a német ügyfelek választhatják az egyedülálló lakásbiztosítási megoldást.

A nemzetközi Generali-csoport bejelentette legújabb együttműködését a Google anyavállalatához, az Alphabethez tartozó Nest Labs-szel. A partnerkapcsolatnak köszönhetően a biztosító február végétől technológiai okosotthon-megoldásokkal egybekötött lakásbiztosítást fog nyújtani, elsőként a német piacon.

A szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek még nagyobb biztonságban tudhatják otthonaikat és szeretteiket. A Nest Protect rendszer egyebek közt érzékeli a füstöt és szén-monoxidot, riasztást küld az ügyfelek telefonjára, mégpedig úgy, hogy a megszokott jelzéseken túl szavakkal és színekkel is értesíti a fennálló helyzetről. Kár esetén pedig a lakásbiztosítás nyújt segítséget.

A partnerség újabb példája a Generali azon folyamatos törekvésének, hogy a legmodernebb technológiákat összekapcsolja a különböző biztosítási területekkel. A vállalatcsoport a gépjármű-biztosítások terén élen jár a telematikus megoldások használatában, és nevéhez kötődik az egyik leginnovatívabb viselkedésalapú egészségbiztosítási termék, a Vitality is.

A figyelmébe ajánljuk:

Szenzorok a vízkárok ellen

A csőtörés miatt és a természeti okokból bekövetkezett vízkár elhárítása bizony igencsak megterhelheti a pénztárcákat, ezek elkerülésében vagy a károk csökkentésében segíthetnek a vízérzékelő szenzorok.

Az IoT-vel jól járhatnak a biztosítók és a lakástulajdonosok is

A világhálóra csatlakoztatott eszközök segítségével a biztosítók jobban fel tudják mérni és megbecsülni a kockázatot. A Boston Consultancy Group becslése szerint az okoskészülékekről küldött valós idejű adatok jelentősen csökkenthetik a kifizetendő kárigények mértékét.
Olvasson még a témában:

GDPR és PSD2: erre készüljenek a cégek

A 2018-ban életbe lépő uniós adatvédelmi és pénzforgalmi szabályozások azt hivatottak garantálni, hogy a vállalatok az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva kezeljék a rájuk bízott adatokat. Ugyanakkor a fogyasztók mellett a cégek is jól járhatnak, hiszen a rendeletek az adatbázisok rendszeres karbantartását, „nagytakarítását” is elősegíthetik.