Újabb fizetős karórákat dob piacra a Swatch A svájci óragyártó kínai bankokkal működik együtt, hogy második generációs fizetőképes időmérőjét is forgalomba hozza. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/2993/articles/20170721153233/swatch-bellamy.jpg

Újabb fizetős karórákat dob piacra a Swatch

2017. július 21. 16:25
2'
A digitális órákkal foglalkozó svájci óragyártó tizenegy kínai bankkal működik együtt, hogy második generációs fizetőképes időmérőjét is forgalomba hozza.

Shanghajban jelentette be a cég vezetője, hogy négy új NFC-kompatibilis karórát dobnak a piacra, melyek a kínai Union Pay felhőalapú fizetőszolgáltatását fogják igénybe venni.

A cég közlése szerint a Bellamy-széria bármely darabjának megvásárlása után egy alkalmazás letöltésére, valamint regisztrációra van szükség. A tokenizáció csupán néhány percet vesz csak igénybe, innentől kezdve pedig a felhasználó bárhol használhatja fizetésre is a karóráját, ahol rendelkeznek a megfelelő POS-terminállal.

A karóra kívülről egy teljesen egyszerű darabnak néz ki: színes, gumiszíjas modell, amely nem hirdeti a belülre elhelyezett fontos és értékes technológiát. Carlo Giordanetti, a vállalat kreatív igazgatója ezt kifejezetten előnyként könyvelte el: „sokan rájöttek, hogyha fizetőképes órát használnak, jobb, ha egy kevésbé értékesnek kinéző modellt választanak, így nyugodtabbak lehetnek használata közben, nem kell aggódniuk az esetleges tolvajoktól”.

A Swatch még 2015-ben mutatta be az első fizetőképes karóráját, eleinte szintén csak Kínában. Idővel azonban a támogatottságot kiterjesztették az Egyesült Államokra, Svájcra és Brazíliára a Visával való együttműködés keretein belül. Egyelőre nincs arról hír, hogy az NFC-s karóra második változata mikor lesz elérhető az ázsiai ország határain kívül.

Forrás: NFC World+

A figyelmébe ajánljuk:

Skóciában is hódít a kínai mobilfizetés

A WeChat közösségi oldal részeként működő mobilfizetési szolgáltatás nem csak Kína területén érhető el, és sokkal több felhasználója van világszerte, mint ahogyan azt elsőre gondolnánk.
Olvasson még a témában:

GDPR és PSD2: erre készüljenek a cégek

A 2018-ban életbe lépő uniós adatvédelmi és pénzforgalmi szabályozások azt hivatottak garantálni, hogy a vállalatok az ügyfelek érdekeit szem előtt tartva kezeljék a rájuk bízott adatokat. Ugyanakkor a fogyasztók mellett a cégek is jól járhatnak, hiszen a rendeletek az adatbázisok rendszeres karbantartását, „nagytakarítását” is elősegíthetik.