Beerősített a Huawei a viselhető okoseszközök piacán

Beerősített a Huawei a viselhető okoseszközök piacán

Beerősített a Huawei a viselhető okoseszközök piacán

szórakozás

1 perc

Az IDC piackutató intézet jelentése szerint a vállalat 2018 első negyedévéhez képest 282,2 százalékos éves növekedést tudhat magáénak. A Huawei ezzel az eredménnyel megelőzte a legnagyobb amerikai és kínai versenytársa első negyedéves eladásait is.

2019 első negyedévében több mint négyszer annyi hordozható okoseszközt szállított le a kínai vállalat, mint az előző év ugyanezen időszakában. A Huawei ebben a termékcsoportban világszerte csaknem megnégyszerezte eladásait, és mintegy 5 millió viselhető eszközt szállított le.

A piaci részesedését is megduplázta a cég: 4,1 százalékról 10-re növelve mutatóját. Ezzel az eredménnyel a Huawei jóval felülmúlja legnagyobb amerikai (49,5 százalék), valamint kínai (68,2 százalék) versenytársának éves növekedési ütemét ebben a szegmensben. A vállalat piaci részesedését tekintve a harmadik legjobb helyen szerepel.

Az IDC szerint a kínai márka sikere elsősorban a zászlóshajó-készülékek eladásainak köszönhető, ugyanis a viselhető eszközök vásárlása szorosan kapcsolódik a vállalat legújabb okostelefonjai iránti kereslethez. A társaság idén márciusban mutatta be P30 mobil szériáját, továbbá Watch GT sportóráját és a felhasználók egészségi állapotát monitorozó okoskarkötőjét, a Huawei Band 3-at.

A vállalat árbevétele 2019 első három hónapjában elérte a 179,7 milliárd jüant, ami 39 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A Huawei nettó profitrátája idén az első negyedévben nyolc százalék volt, ami enyhe növekedést jelent 2018 első negyedévéhez viszonyítva.