Futurisztikus sportközvetítéseket ígér a Softbank és a HEED

Futurisztikus sportközvetítéseket ígér a Softbank és a HEED

Futurisztikus sportközvetítéseket ígér a Softbank és a HEED

szórakozás

1 perc

A japán multinacionális konglomerátum, a SoftBank Group International a közelmúltban finanszírozási keretet nyitott a HEED számára.

A HEED egy új felhasználói platform, amely a Dolgok Internete (IoT) és a mesterséges intelligencia (AI) segítségével sporteseményeket és szórakoztató műsorokat képes a digitális kor igényeinek megfelelően közvetíteni.

A keretet hamar 35 millió dollárra emelték, amely a vállalat terjeszkedését fogja segíteni azáltal, hogy szorosabbra fűzi kapcsolatait sportklubokkal és ligákkal szerte a nagyvilágban.

„A technológia óriási fejlődésen ment keresztül, és a fizikailag létező világ értelmezésében is látjuk ennek jelentőségét. A HEED erre építve nyújt új élményt a sportrajongóknak. A víziónk mögött álló fő mozgatóerő az volt, hogy olyan platformot építsünk, amely az AI és az IoT segítségével gyakorlatilag valós idejű és exkluzív sportpillanatokat szerez a szurkolóknak” – fogalmazott Mati Kochavi, a HEED társalapítója és az AGT International tulajdonosa.

Alok Sama, a SoftBank vezérigazgatója szerint az új platform által nyújtott élmény megismerésével a sportkedvelők viszonya alapvetően fog megváltozni a sportközvetítésekkel kapcsolatban. Elképesztő mennyiségű adatot fognak összegyűjteni és feldolgozni – természetesen azonnal, valós időben.

A japán óriáscég emellett még a Toyotával is létrehozott egy vegyesvállalatot. A közös munka célja a szállítások optimalizálása – természetesen itt is szeretnék igénybe venni az IoT és a Big Data előnyeit. A Monet Technologies lesz a szerencsés vállalkozás, amely koordinálhatja majd a Toyota csatlakoztatott járművekkel kapcsolatos infrastruktúráját és a SoftBank adta informatikai hátteret, amely adatokat gyűjt és továbbít a mobiltelefonokról, illetve szenzorokról – számolt be róla az IoT Tech News.