Új felhőt mutatott be a Huawei Európából is elérhető az új Huawei Mobile Cloud, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók vezeték nélkül menthessék és állíthassák vissza adataikat. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_home/3178/articles/20171006155501/huawei-felhoszolgaltatas.jpg

Új felhőt mutatott be a Huawei

2017. október 6. 17:05
1'
Európából is elérhető az új Huawei Mobile Cloud, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók vezeték nélkül menthessék és állíthassák vissza adataikat, valamint egyszerűen szinkronizálhassák Huawei készülékeiket

A szolgáltatás az EMUI (a gyártó Android-változata) új verziójával együtt debütál majd, de hamarosan a már a piacon lévő modellekhez is elérhető lesz a frissítésekkel. A kamerával készített fotókat, videókat és képernyőképeket a készülékek automatikusan mentik majd a felhőbe.

A tárhelyet a felhasználók könnyen elérhetik majd a cloud.huawei.com weboldalról vagy a telefon Galéria alkalmazásának segítségével.

Így látja a Huawei a mesterséges intelligencia jövőjét

Elérhető lesz a gyártó készülékei közti automatikus adatszinkronizáció is, így gyorsan és egyszerűen lehet majd bárhonnan elérni a névjegyeket, a naptárt, a wifit vagy a jegyzeteket. A kínai vállalat kezdetben 5 GB ingyenes felhő tárhelyet kínál, 2018-tól pedig lehetőség lesz nagyobb tárhely vásárlására.

A felhőszolgáltatás biztonságának minőségét a Cloud Security Alliance Star / CSA Star (ISO/IEC 27001) biztosítja. Az adatokat az EU adatvédelmi jogszabályainak megfelelően kizárólag az Európai Unión belül, európai szervereken tárolják majd. 

A szolgáltatás teljes használata kezdetben Finnországban, Lengyelországban, Németországban, Olaszországban, Franciaországban, Spanyolországban, az Egyesült Királyságban és Hollandiában lesz elérhető, más országokban pedig később. Magyarországon egyelőre csak a névjegyekhez, a wifi-infókhoz és a naptárhoz használható ez a típusú felhőszolgáltatást. 

A figyelmébe ajánljuk:

Ennyit lógnak a neten a magyar fiatalok

Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta az Y és Z generáció körében.
Olvasson még a témában:

Megérkezett Jibo, a családi robot

Az otthoni használatra tervezett Jibót különleges családtagnak szánták, az ugyanakkor kérdés, hogy versenyre kelhet-e Alexával vagy bármelyik más virtuális asszisztenssel.