A vállalat 3500 ausztrál, ázsiai, európai és észak-amerikai felnőtt körében végzett kutatást arról, hogy a jövő csatlakoztatott eszközei hogyan befolyásolják majd az emberek és az őket körülvevő világ kölcsönös egymásra hatását.
A fogyasztói magatartást elsősorban azokon a területeken vizsgálták, ahol a technológia és az innováció központi szerepet játszik, különös tekintettel az egészségügyi ellátásra, a megújuló energiára és a környezetvédelemre.
Mind a négy földrészen ugyanazt az öt területet tartották fontosnak a válaszadók, az egyetlen kivételt Ausztrália képezi, ahol az oktatás megelőzte a környezettudatosságot.
Az összesített listát az egészségügy vezeti 68%-kal, ezt követi a megújuló energia 66%-kal, a környezetügy 56, majd az oktatás 44%-kal, a sort pedig a mezőgazdaság zárja 25%-kal.
A kutatás másik izgalmas kérdése az volt, hogy a résztvevők milyen csatlakoztatott eszközöket látnának szívesen. Nagy meglepetésre nem az intelligens szemüvegek, cipők vagy órák vitték a prímet, a válaszadók azt szeretnék, ha saját testük lehetne folyamatosan online.
A résztvevők kétharmada szeretne önmaga csatlakozni közvetlenül az internethez, 23% pedig saját gyermekét is „összekapcsolttá” tenné.
Forrás: ITProPortal