Kereskedelem

Smart home: egyre megfizethetőbbek az okosmegoldások Korábban komoly visszatartó erőnek bizonyult az otthonautomatizáció terén az egyes készülékek nagyon magas ára https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3168/articles/20170929130043/olcsobb-okosotthon.jpg

Smart home: egyre megfizethetőbbek az okosmegoldások

Korábban komoly visszatartó erőnek bizonyult az otthonautomatizáció terén az egyes készülékek, rendszerek nagyon magas ára.
Webáruházak: az ingyenes kiszállításra vevők a magyarok Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a kedvezményekre fókuszál. Közülük is kiemelkedő fontossággal bír a házhoz szállítás ingyenessége – állapítja meg a GfK tanulmánya. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3148/articles/20170921165804/hazhozszallitas.jpg

Webáruházak: az ingyenes kiszállításra vevők a magyarok

Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a kedvezményekre fókuszál. Közülük is kiemelkedő fontossággal bír a házhoz szállítás ingyenessége – állapítja meg a GfK tanulmánya.
Üzleti döntéseket támogat a Vodafone M2M-megoldása A Musette európai cipő- és táskamárka üzleti folyamatainak kézben tartását az Intechsys és a Vodafone közös M2M-megoldása is támogatja a látogatószám nyomon követésével. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3095/articles/20170831115331/forgalomszamlalas.jpg

Üzleti döntéseket támogat a Vodafone M2M-megoldása

A Musette világszerte több mint 30 üzlettel rendelkezik, ezekből kettő Budapesten található. Az európai cipő- és táskamárka üzleti folyamatainak kézben tartását az Intechsys és a Vodafone közös M2M-megoldása is támogatja a látogatószám nyomon követésével.
Trónfosztás a viselhetők piacán Most először a kínai Xiaomi bizonyult a legjobbnak a viselhető kiegészítőt forgalmazók rangsorában, így megelőzte a Fitbitet és az Apple-t. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3072/articles/20170824103924/viselheto-kiegeszitok.jpg

Trónfosztás a viselhetők piacán

Most először a kínai Xiaomi bizonyult a legjobbnak a viselhető kiegészítőt forgalmazók rangsorában.
Vége a bevásárlóközpontoknak? – A shoppingolás jövője Vajon hogyan fogunk vásárolgatni a jövőben? A boltok polcain lévő termékek fölött lebegő adathalmazok alapján választunk majd, vagy ki sem mozdulunk, és VR-szemüvegek segítségével látogatunk el New York nagyáruházaiba? https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3046/articles/20170814120308/ar-vr-shopping.jpg

Vége a bevásárlóközpontoknak? – A shoppingolás jövője

Vajon hogyan fogunk vásárolgatni a jövőben? A boltok polcain lévő termékek fölött lebegő adathalmazok alapján választunk majd, vagy ki sem mozdulunk, és VR-szemüvegek segítségével látogatunk el New York nagyáruházaiba?
Digitális fogyasztóvédelem a webshopokban A Budapesti Békéltető Testület összegyűjtötte, hogy mire figyeljenek az online kereskedők. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3033/articles/20170808174312/igitalis-fogyasztovedelm.jpg

Digitális fogyasztóvédelem a webshopokban

Számos olyan gyakori fogyasztóvédelmi hiba létezik, amely mellett a magyar webáruházak nem mehetnek el szó nélkül. Már csak azért sem, mert adott esetben ismételt jogsértésnél emelt összegű fogyasztóvédelmi bírságot kaphatnak.
Borkampány NFC-vel A Near Field Communication kis hatótávolságú kommunikációt tesz lehetővé. A bormarketing is talált rá felületet, hogy bevesse a technológiát. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3034/articles/20170808181650/borkampany.jpg

Borkampány NFC-vel

A Near Field Communication kis hatótávolságú, kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, és az NFC-rendszerek egyik legnépszerűbb felhasználási területe az egyérintéses fizetőeszközök támogatása. Nem meglepő, hogy a mindent bevető bormarketing is talált rá felületet, hogy alkalmazza a technológiát.
Mitől félnek az online vásárlók? Bár folyamatosan fejlődik az e-kereskedelem, egyelőre csak a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5 százalékát bonyolítják online. https://www.m2mzona.hu/uploads/files/cover_list/3013/articles/20170801160727/webshop.jpg

Mitől félnek az online vásárlók?

Bár folyamatosan fejlődik az e-kereskedelem, egyelőre csak a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom valamivel több mint 5 százalékát bonyolítják online. A piac növekedésével a vásárlók tudatossága is nő, ami az ügyfélszolgálatok leterheltségén is megmutatkozik.
Oldal 1 / 26