Viszont nem lehetetlen! Pontosan ezt fogjuk bizonyítani az alábbiakban, és ehhez meg is fogjuk mutatni a legfontosabb tippeket.
Mert enélkül borítékolható, hogy a vállalkozást veszteség fogja érni. Ez a deficit jelentkezhet egyrészt anyagi értelemben, emellett pedig együtt járhat ügyfél- és presztízsvesztéssel, valamint hosszú távú hanyatlással is.
Ennek elkerülésében egy MiniCRM típusú CRM rendszer implementálása lehet a praktikus segítség. Aminek a hatására a szóban forgó esedékes időpontok betartása nemcsak kiszámíthatóbb, de akár még könnyebb is lehet.
Innentől kezdve nem kell, hogy gyomorgörcsöt okozzon a társasági adó esedékessége, az éves beszámoló vagy a járulék bevallási és befizetési határidő ideje, a havi áfa befizetésének határideje vagy a munkavállalónkénti kötelezettségekhez köthető dátumok sora.
A hatékonyság elsődleges kulcsa, hogy egy fejlett CRM rendszerben minden kulcsfontosságú adat és dátum egy helyen legyen elérhető. Ez a központosítás biztosítja a stabil alapot a kiemelten precíz és hibátlan menedzseléshez.
Lényeges, hogy nemcsak az adóhatóság irányába fontos adatok tárolásáról van szó. Igény szerint ügyfelenkénti bontásban, egy-egy partnerre specializálva vagy pedig a kollégák szintjén is szét lehet bontani az egyes adatokat, majd pedig ezekhez mérten megadni a határidőket.
Vagyis a munkatársakhoz rendelhetők a rájuk vonatkozó határidők, így mindenki maga menedzselheti a felelősségi körébe tartozó feladatokat. A CRM pedig úgy működik, mint egy kiváló koordinátor, hiszen automatikusan osztja ki csapaton belül a feladatokat, amikor eljön azok határideje.
Egy Google Naptár korlátai még akkor is gyorsan jelentkeznek, ha színekkel vannak elkülönítve az egyes teendők. CRM segítségével viszont mindenki a saját feladataihoz tartozó határidőket tudja nyomon követni, miközben a menedzsment is rátekinthet a folyamatok állására.
Ezáltal rend és szervezettség uralkodhat, miközben az információ szabad áramlását sem torlaszolja el semmiféle akadály. Sőt, akár egy szinttel tovább is lehet menni, hiszen a szoftver automatikusan is képes dolgozni bizonyos határidők esedékességén.
Konkrét példa lehet erre a számlázás esedékessé váló dátumainak a hatékony kezelése. Amikor egy-egy kliensnél elérkezik az idő, a CRM képes automatikusan generálni a számlát, és egy előre beállított üzenet keretei között ezt kiküldeni az ügyfél részére.