A 1080p-s, másodpercenként 30 képkocka rögzítésére képes, 166 fokos látószögű objektívnek köszönhetően a motoros felveheti a körülötte zajló eseményeket és adott esetben a rendszámtáblákat is – már amennyiben fedélzeti kameraként használja ezt. Ilyenkor a készülék a jármű beindításakor automatikusan bekapcsol, és akár 5 órányi felvétel is készíthető vele, amelynek a tárolása SDXC memóriakártyán lehetséges. A videók WiFi-n keresztül is továbbíthatók a felhasználó okostelefonjára vagy akár élő közvetítés is lehetséges útközben.
A beépített Bluetooth-nak és hangszóróknak köszönhetően a zenehallgatás, a telefonálás, valamint igény szerint a navigáció is megoldható, valamint csatlakozni lehet a többi motoros Forcite bukósisakjához is. Arról egyelőre nem áll rendelkezésre információ, hogy utóbbi mekkora hatótávolságon belül lehetséges az összekapcsolódás.
A head-up display (HUD), azaz „szem elé vetített kijelző” eredetileg a repülők műszerfalának tetejére szerelt, az alapvető repülési adatokat megjelenítő, átlátszó kijelző. Mivel át lehet nézni rajta, így egyben biztosítja a megfelelő kilátást a pilóta számára. Pár évtizede autók esetén is alkalmazzák ezt a megoldást.
A Forcite alapítója, Alfred Boyadgis azonban úgy véli, motorozás esetén ez veszélyes, mivel elterelheti a vezető figyelmét, így esett a választásuk a LED szalagrendszerre. A fénycsík a sisakrostély alján fut és mozgó zöld fények formájában villant fel navigációs utasításokat a motoros számára. A narancssárga fény óvatosságra int, jelezve a sofőr előtt található, az úton lévő problémákat. A villogó kék és piros fény pedig az esetleges rendőri jelenlétre figyelmeztet.
A gyártó szerint a fenti információkat „több forrásból” nyerik, a felhasználó pedig testre szabhatja, mennyi is jusson el hozzá ezekből a kapcsolódó mobilalkalmazáson keresztül, így elkerülhető az állandó „villogás”.
A bukósisak dizájnos kialakítású, technológiai szempontból viszont hátrány lehet, hogy nincs rajta elegendő gomb mindegyik elektronikus funkcióhoz. A „hiányzó” billentyűk egy, a kormányra rögzíthető vezeték nélküli vezérlőn találhatók. Mivel a hangutasítással történő irányításról nincs információ, így ezek manuális kezelése okozhat némi kényelmetlenséget.
A mesterséges intelligencia használatával a bukósisak képes egyre többet megtanulni viselője vezetési stílusáról. Azt azonban egyelőre nem lehet tudni, később mire is használja az így nyert adatokat. Az első megrendelők nagyjából 1.120 dollárért juthatnak hozzá a sisakhoz. A kiszállítás idén decemberben várható. A kapcsolódó termékbemutatók ugyanakkor egyelőre Ausztráliára korlátozódnak.