Az Internet Hungary főtámogatója a Vodafone. A kétnapos siófoki rendezvényre mintegy 1600 látogatót várnak a szervezők.
A szeptember végén megrendezésre kerülő Internet Hungary központi témája a változás és az ehhez való alkalmazkodás szükségessége.
A digitális gazdaság egyik közelgő dilemmája, hogy a technikai fejlődés, az automatizáció fokozza a hatékonyságot és biztosítja a növekedést, ugyanakkor rengeteg emberi munkaerőt kivált, akik átmenetileg elveszíthetik vásárlóerejüket is.
A konferencia több előadásban is foglalkozik ezzel a témával, olyan kérdésekre keresve a választ, hogy vajon csak a fodrász és a fogorvos munkája lesz-e biztonságban, illetve, hogy hol lesz ember és gép helye az új struktúrájú gazdaságban.
A reklámipart is átszabja a technológia
A nem túl hosszú történelme ellenére mára klasszikusnak mondható online hirdetési modellek a jövőben gyökeresen átalakulnak. Előretörnek a tőzsdei logikán alapuló rendszerek, melyeken keresztül szó szerint licitálni lehet a hirdető szempontjából releváns média felületekre.
A neuromarketing tudományos megközelítése is egyre nagyobb szerepet kap a modern üzleti világban: az emberi psziché mechanizmusainak feltérképezésével pontos képet kaphatunk arról, hogy mi áll egy-egy fogyasztói döntés hátterében.
A 2015-ös Internet Hungary konferencián külön szekciót kap például: