A vállalat tavaly jelentette be, hogy létrehoz egy olyan Innovációs Garázst, ahol a mobilszolgáltatók, különböző cégek, egyetemek közösen dolgozhatnak a legújabb technológiai fejlesztéseken.
M2M-mel tökéletesíthető a golftudás
A Budapesti Műszaki Egyetem Nagysebességű hálózatok laboratóriumával és az Eötvös Loránd Tudományegyetem Kommunikációs hálózatok laboratóriumával való együttműködés célja, hogy különböző audiovizuális interakciók segítségével élménydúsabbá tegye a fallabdát a játékosok számára.
A projektben részt vevő csapat létrehozott egy olyan IoT (Dolgok Internete) játékteret, amelyet akár más sportágak esetén is lehet majd alkalmazni a jövőben – olvasható az Ericsson közleményében.
A játéktérben különböző érzékelőket és adatbemeneteket telepítettek, amelyek a felhőalapú elemző rendszer, a SmartActive Squash intelligens fallabda környezet részeit alkotják. Ebben a környezetben a projekt a játék élményének, a játékosok erőnlétének és hatékonyságának növelését, valamint az edzések szórakoztatóbbá tételét tűzte ki célul.