Ha 5 éve még modernek számított a webshopja, akkor az ma már szinte biztos, hogy elavult, és nem éppen vevőcsalogató honlap. „Sok esetben a régi programok fejlesztgetése helyett olyan új rendszer bevezetése szükséges, amely például felhasználói élményeket is nyújt, valamint a háttérben a cég ügyviteli rendszerét és az online értékesítést is összekapcsolja” – javasolja Magyari Zsombor gazdasági informatikus, aki hozzátette: egy modern webáruház bevezetése messze nem akkora feladat, mint a vállalatirányítási információs rendszerek (ERP) kiépítése.
Néhány tipp, hogy az online bolt fejlesztésénél milyen szempontokra érdemes figyelni:
Növelje a bevételét személyre szabott ajánlatokkal!
A szakértő szerint érdemes modern vásárlásösztönző lehetőségeket is beépíteni a rendszerbe. Például az „elhagyott kosár” funkció automatikusan elmenti az érdeklődő által összeválogatott termékeket, és néhány nap múlva – amennyiben már regisztrált az oldalon – küld egy emlékeztető e-mailt számára. Hasonló ösztönzés lehet, ha a vevők által sokszor megnézett árucikkekre idővel egyedi akciót is felkínál a rendszer.
A felhasználói élmény növeléséhez mondhatni, kötelező lépés a mobilra, táblagépre optimalizálás, vagyis a reszponzív webdesign kialakítása is.
Hallgassa meg a beszélgetést!