Az Amplified Ale Works bár és sörfőzde továbbgondolva az NFC-ben (kis hatótávolságú kommunikációban) rejlő lehetőségeket olyan platformot hozott létre vendégei számára, melyen keresztül akár házhozszállítást is kérhetnek. A rendelés a válogatással és a mobil kezelésével együtt is kevesebb, mint egy percet vesz igénybe.
A cég passzív eszközként a saját söralátéteit használja, melyhez a mobileszközt hozzáérintve egy adott oldalra juthat az ügyfél, ahonnan könnyedén meg tudja rendelni kedvenc sörét akár otthon, a kanapén ejtőzve is. Az újdonságot a cég a Thinfilm NFC-kommunikációra szakosodott fejlesztőcéggel közösen alkotta meg.
Az Amplified számos népszerű sörtípussal foglalkozik, és San Diegói üzletében rengeteg ember fordul meg naponta, így a sorbanállás sem ritka. Ennek csökkentésére először egy webshopot hoztak létre, ami önmagában azonban kevésnek bizonyult volna az új rendelési lehetőség felfuttatásához.
A Thinfilm megoldása kombinálja az IoT (Dolgok Internete) és a felhőszolgáltatások előnyeit. A fejlesztés célja, hogy erősítse a digitális elköteleződést, miközben értékes adatokat is gyűjt. Alex Pierson, a bár menedzsere elmondta, hogy a vendégek nagyrészt a városon kívülről érkeznek, és a söralátét lehetőséget ad számukra, hogy miután elhagyták a vendéglátóhelyet, otthon is könnyen megrendelhessék a kedvenc italaikat.
Davor Sutija, a társaság ügyvezetője hozzátette, hogy a sörfőzde által támogatott innovatív megoldások az új lehetőségek keresése mellett azért is fontosak, mert a kisebb kézműves sörök elterjedésével egyre élesebbé vált a verseny.
Forrás: GlobeNewswire