Milyen irodai állások vannak Győrben és környékén?
Milyen adminisztrációs irodai állások vannak Győrben és környékén?
2024. április 02.
Sok helyen találkozhatunk azzal, hogy adminisztrációs, irodai állásokat kínálnak a cégek Győrben és annak környékén éppúgy, mint az ország többi területén. Ennek az az oka, hogy mindenhol rengeteg a papírmunka, illetve amit csak lehet, számítógépen kell intézni, melyhez szintén kellenek a kiváló ügyintézők. Emellett vannak olyan speciális területek, melyek szintén megkövetelik a precíz munkaerőt.
Általános adminisztrációs irodai állások
Épp a napokban láttunk egy olyan álláshirdetést, ahol ez volt olvasható: Győri csapatunkban irodai hostess állás részmunkaidős állás. Ez általános adminisztratív irodai munka? Nem teljesen, miközben mégis. De ez hogy lehet?
Úgy, hogy sok esetben előfordul, főleg a kisebb vállalkozásoknál, hogy egyetlen munkakörre nincs szükség teljesen, de van több olyan feladat, mely összességében kiad egy 8 órás állást. Erre nagyon jó példa a fenti is, mely során olyan munkaerőt kerestek, aki nemcsak az irodában lehet nagy hasznára a cégnek, de hostessként is bármikor megállja a helyét.
Ettől függetlenül vannak persze olyan lehetőségek is, ahol napi 8 órában csak az adminisztrációs feladatokat kell ellátni. Ehhez nem árt a jó monotóniatűrés, ne legyen gondunk a papírokkal, azok rendszerezésével. Ha viszont ezekkel gondunk van, akkor nem egy ilyen állás lesz számunkra a legjobb választás.
Pénzügyi asszisztensi állások
Sok helyen keresnek olyan embereket, akiknek valamilyen pénzügyi végzettsége van. Persze ez nem azt jelenti, hogy kasszázni kell, és jellemzően nem is értékesítés a cél, mert akkor nem pénzügyi asszisztenst keresnének.
Egy ilyen munkakör sokkal inkább arról szól, hogy a különböző helyekről beérkező pénzügyi adatokat és dokumentumokat kell rendszereznünk, statisztikát készítenünk belőle, valamint ki is kell értékelnünk őket. Akár döntéseket előkészítő pénzügyi dokumentumokat is kell gyártanunk. De emellett a beérkező számlák iktatása is jó eséllyel a mi feladatunk lesz.
Így elmondható, hogy egy igen szerteágazó munkakört pályázhatunk meg, ha egy ilyen állásra jelentkezünk. Itt jól jön a rendszerben való gondolkodás képessége, az elemzői szemlélet, valamint a stabil Excel tudás.
Logisztika, webshop, stb.
A fentieken kívül is vannak további munkák. Ilyen lehet például a logisztikai asszisztens, de akár fuvarszervezőket is kereshetnek. Előbbinél főleg nyilvántartásokat kell vezetnünk, valamint intéznünk kell a napi logisztikai adminisztrációt. Utóbbinál viszont az adminisztrációs feladatok mellett a fuvarszervezéssel is foglalkoznunk kell. Ezeknél a munkaköröknél előfordulhat valamilyen nyelvismereti igény is, akár a szokásos németen és angolon túl is.
A webshop adminisztrátori vagy asszisztensi pozíció elég szerteágazó lehet. Kezdve a rendelések feldolgozásától, az ügyfélvisszajelzéseken keresztül akár a csomagolásig szinte bármi beletartozhat, amire egy webáruház működtetésénél szükség van.
Bármelyiket is válasszuk, legyünk precízek, és csak jó munkát adjunk ki a kezünk közül!