Üzletfejlesztés szakértői segítséggel

Kapcsolódó cikkek

Üzletfejlesztés szakértői segítséggel

Üzletfejlesztés szakértői segítséggel

Üzleti Hírek

2 perc

Minden cégvezető életében eljön az a pont, amikor úgy érzi, hogy jóval többet is kihozhatna vállalkozásából, vagyis az üzletfejlesztés hirtelen kulcskérdéssé válik. Ilyenkor persze egyesek fejvesztve belefognak szinte mindenbe a nagyobb siker érdekében, de a várt eredmény gyakran elmarad.

Milyen tényezők szükségesek egy vállalkozás fejlesztéséhez?

Alapvetőnek tűnik, mégis nagyon sokan nincsenek tisztában a trendekkel, s nem is ismerik kellően a piacot, sem a legrelevánsabb kulcsszavakat, amelyekre építhetnének. Pedig az átfogó adatelemzés kihagyhatatlan lépése az egész folyamatnak. S ha nem szeretnénk eltévedni az online marketing útvesztőben, érdemesebb felkeresni a 7Blog full-stack ügynökséget. A segítségükkel még többet megtudhatunk a versenytársakról is.

Szintén elengedhetetlenek a martech eszközök, amelyek nélkül nem lehetne nyerni a folyton változó online világban. Gondolunk például az űrlapokra, az automatizációkra, az LMS rendszerekre. Az említett online marketing ügynökséget választva a legjobb kezekbe adjuk a gyeplőt, hiszen közel 100 martech eszközt alkalmaznak. 

A fejlődés érdekében el kell merülnünk a viselkedés pszichológiájában is, hiszen ez létfontosságú az üzenetek célba juttatásához. Pontosan tudnunk kell, hogy mire vágynak az emberek, milyen problémákkal küzdenek, hogyan élik meg mindezt, hiszen az általunk kínált megoldás is így fog igazán betalálni. Természetesen ehhez az ő nyelvezetükön, a célcsoport stílusában lefolytatott kommunikáció is alapvető.

Még egy dolog nélkülözhetetlen a sikerhez, ez pedig a folyamatos optimalizáció, ugyanis a sikeres kampányok ismérve, ha állandóan csiszolgatjuk, javítgatjuk őket, amíg a módosítások el nem hozzák a magasabb konverziót.

Miben lehet segítségünkre a full-stack ügynökség?

Teljes digitális palettával állnak rendelkezésünkre, beleértve a weboldal tervezést, elkészítést, a videós tartalomgyártást, a termékfotók készítését, a pénztermelő hirdetési kreatívokat. Természetesen ez csak ízelítő, folytathatnánk még a sort, de a legfontosabb kérdés mégiscsak az, hogy valóban céljaink között szerepel-e a professzionális üzletfejlesztés. Amennyiben igen, bátran bízzuk senior szakértőkre vállalkozásunkat. 

A közös együttműködés során mi magunk is rengeteget tanulhatunk, s az hogy átadjuk a gyeplőt nem jelenti azt, hogy ne lenne rálátásunk az egyes folyamatokra. A hangsúly az együttműködésen van, ugyanakkor nyitottnak kell lenni a fejlődésre, a változásra. 

Mielőtt tehát belevágnánk fejben tisztázzuk le, hogy mi a legfőbb célunk, hová szeretnénk eljutni. 

Ismerjük alaposan a vállalkozásunk körülményeit

Egy dolog biztos, a közös munka során olyan információkra is bukkanunk, amelyek ez idáig rejtve voltak előttünk. Legyünk nyitottak az új ismeretekre, a korábban nem próbált megoldásokra, hiszen a vállalkozásfejlesztéshez a szemléletváltás is hozzátartozik.