Tavaly a vásárlások egytizede a webáruházakon keresztül történt.
Vajon tartósan exponenciálisan gyorsul a digitalizáció, vagy lassulni fog?
A Vodafone összegyűjtötte, mely területeken javulhat a hazai vállalkozások hatékonysága és versenyképessége.
A közösségi médiaóriás viselhető kiegészítője főleg az egészségügyi- és az üzenetfunkciókban lehet erős.
Az amerikai felhasználók többsége nem tudja megkülönböztetni a közösségi média chatbotjait a valódi emberektől.
Egyöntetű a vélekedés, hogy a fiatalok több mobiladatot használnának, ha lenne – derül ki a Vodafone és az NRC kutatásából.
Új szintre emelte a mobilinternetezés élményét a Balaton keleti medencéjében is a Vodafone Magyarország, hiszen a turisták körében népszerű térségben elindított 4G+ szolgáltatással akár 150 Mbit/s-os elméleti letöltési sebesség is elérhető. ...
A piaci szereplőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni.
A különböző generációk adatmegosztási és online vásárlási szokásait vizsgálta az Epiphany amerikai piackutató cég.
A közösségi médián alapuló marketing sokat változott az utóbbi időben, és a változás mértéke nagyobb, mint a hagyományos marketingcsatornák esetében.
A Mastercard kutatásában több mint 3,5 millió közösségi médiában megjelent bejegyzést elemeztek.
2019-re a milliós nagyvárosokban élők fele élvezheti majd az intelligens megoldások előnyeit.
Folyamatosan növekszik globális szinten az interneteléréssel rendelkezők száma.
Az online ismerősökben közel annyira megbíznak az emberek, mint barátaikban – állítja egy felmérés. Az internetes bizalom az IoT korszakában különösen fontos lehet.
Az emberek manapság olyan sok időt töltenek a Facebookon vagy a Twitteren, hogy az új okoseszközök fejlesztőinek is érdemes ezt figyelembe venni: az üzenetküldő appok nemcsak fontos adatforrások, hanem új vezérlőfelületek is lehetnek.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!