Ausztráliában ezentúl a folyamat minden eleme az autóból intézhető.
A mesterséges intelligencián alapuló megoldás valós idejű támogatást tesz lehetővé az autókonfigurációban.
Az elektromos járműtöltők következő generációján dolgoznak.
A Porsche Design Huawei Mate RS hátlapjára három Leica kamera is került.
Az Automobilwoche szaklap szerint a német autógyártó is nyitott a drónok felé, és nemsokára talán már a dizájnról az első vázlatok is napvilágot látnak.
A kínai vállalat a világon elsőként használta fel robotautó irányítására az okostelefonjába épített mesterséges intelligenciát. A teszt a RoadReader elnevezésű projekthez kapcsolódik.
Tavaly átlagosan már 270 kilométert tudtak megtenni egy töltéssel az elektromos autók. A hatótávolság 2020-ra várhatóan 450 kilométerre nő – derül ki az IFUA Horváth & Partners tanulmányából.
Az M2M-technológiák révén az autósok egyre több valós idejű közlekedési információkhoz juthatnak.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!