Az applikáció mellett a Főtaxinál már robotok is segítenek az utasoknak.
Az autonóm minibuszt az Amazon által felvásárolt amerikai-ausztrál startup mutatta be.
A KPMG nemzetközi tanulmánya rávilágít arra, hogy összeálltak a feltételek a dróntaxik víziójának valóra válásához.
A Boston Consulting Group szerint 2030-ban az emberek már akár egymilliárd repülőutat fognak megtenni pilóta nélküli „repülő autókban”.
Optimista várakozások szerint a sofőr nélküli autók már öt éven belül beléphetnek a carsharing szolgáltatások területére.
Kísérleti jelleggel elindult az első önvezető technológiával felszerelt taxiszolgáltatás Tokióban.
A két cég az idei CES szakkiállítás során lehetővé tette, hogy az érdeklődők „élesben” teszteljék a BMW 5-ös szériáján alapuló autójukat. Várhatóan idén több próbaüzemet is tartanak.
Közös kutatás-fejlesztésbe kezd a Lyft és a nuTonomy. Olyan jövőt képzelnek el, a városokat a kocsik helyett valóban az emberek számára tervezik.
A Pax elnevezésű készülék segítségével az utasok olyankor is bónusszal jutalmazhatnák sofőrjüket, amikor ezt az alapalkalmazás nem biztosítja.
Még tavaly mutatták be először a kínai Ehang 184-est, mely akkor a teljesen autonóm közlekedés lehetőségét ígérte.
A Vodafone Magyarország által kifejlesztett megoldás mostantól a taxitársaság 110 autójában teszi lehetővé az utasok számára a biztonságos és zökkenőmentes bankkártyás fizetést.
Július 24-én déli 12 órától nem lesz elérhető Budapesten az UberX, mivel ekkor lép életbe az a jogszabály, amely ellehetetlenítené működését a jelenlegi formájában.
Drasztikusan átszabná a városok működését a sofőr nélküli technológia. Az International Transport Forum egy tanulmányt készített arról, hogy milyen hatással lenne Lisszabonra, ha a városi autóforgalmat teljes egészében önjáró taxiflottára cserélnék. ...
Még nincsenek elérhető közelségben a sofőr nélküli taxik, de azért annyira messze sincsenek, hogy ne lenne érdemes elgondolkodni rajtuk.
2015-ben megnyolcszorozta felhasználói és meghatszorozta autós partnerei számát az Uber Magyarországon.
Budapesten mintegy két perccel csökkent az átlagos várakozási idő, a magyar főváros így már megelőzi Párizst, Bécset, de még New Yorkot is.
A cég szándéknyilatkozatot írt alá Vilnius önkormányzatával.
A személyszállításban látványos változásokat hoztak a Machine-to-Machine (gépek közötti kommunikációra alapozó) megoldások, és olyan kényelmi funkciók is elérhetőek ma már, amelyek korábban elképzelhetetlennek tűntek. Az M2M Zóna adásában a műsorveze...
Ritkán versenyez egymással közös pályán kamion, autóbusz és személyautó, az pedig egészen egyedi, hogy ez a pálya a közút, a cél pedig a minél nagyobb biztonság.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!