A floridai Tampában önkéntes sofőröket keresnek az újabb rendszerek tesztelésére.
Az i-Cell elemzése szerint hiába fordult hidegebbre az idő, a sofőrök még a nyáron alkalmazott tempóhoz képest is vakmerőbbek. Az M2M-készülékek a többi között az ütközésveszélyt, az irányjelzés nélküli sávelhagyást és a követési távolságot monitoroz...
Az ipari automatizáció trendjét többnyire kétféle szemszögből mutatják be: vagy a technológia iránti lelkesedéssel, vagy pedig komoly aggodalmakkal, hiszen az újabb gépesítés tömegek munkájának elvesztésével járhat.
A Ford azt tervezi, hogy kihagyja a hármas szintű önvezetést és az ötös szintre ugrik.
A japán autógyártó is bemutatta első sofőr nélküli modelljét: a cég egyik korábbi luxusdarabját szerelték fel különböző szenzorokkal, hogy felismerje az akadályokat.
Idén a CES-en körbejárva a látogatóknak olyan érzése támadhatott, mintha az egész kiállítás az autókról szólna, hiszen soha korábban nem szerepelt ennyi közlekedéssel kapcsolatos fejlesztés.
Januárban egy sofőröket tömörítő egyesület az önvezető autók 50 éves betiltására kérte New York állam törvényhozóit. A fejlesztés szerintük tömegek munkáját lehetetlenítené el.
A vállalat mérnökei olyan alkalmazáson dolgoznak, mely az Uberhez hasonlóan összekötné a fuvarozókat a megrendelő cégekkel. A Business Insider értékelése szerint 800 milliárd dolláros iparágról van szó.
Telematikai kutatás-fejlesztési együttműködést jelentett be a biztosítási piac két szereplője, a Generali és a Progressive.
Az Uber nemrég felmérést készített a szolgáltatásukról, a hazai tapasztalatokról és a közösségi megosztáson alapuló megoldásokról.
Az új Qualcomm fejlesztés a sofőr után kémkedik, természetesen csupa jó szándékkal.
A cég szándéknyilatkozatot írt alá Vilnius önkormányzatával.
A GeoManager megoldással korlátozni lehet, hogy a céges autóflották vezetői legfeljebb mekkora sebességgel haladhatnak munkájuk során.
A robotok egyre jobban vezetnek, de a leleményességet hiába keresné, arra még nem képesek a gépek.
A MINI intelligens szemüveg többi között navigációs és az autó sebességére vonatkozó adatokat vetít a sofőr elé, de arra is képes, hogy láthatatlanná tegye a kasztnit. Kipróbálná, hogy mit tud a retrostílust és a legkorszerűbb technológiát ötvöző fej...
A GM olyan fényszórókkal látná el legújabb modelljeit, amelyek a vezetők szemének mozgását nyomon követve irányítják a fénycsóvát az útra.
Véget ért az autós szakmák első hazai közlekedésbiztonsági versenye, az ISDC. Kóti Gyula fuvarozóként végig magabiztosan vezetett, így igazi izgalmakat a dobogó másik két helyének a megszerzése jelentett.
A Cisco legújabb előrejelzése szerint öt-hét éven belül egyre inkább átveszik majd az uralmat az autópiacon a sofőr nélkül működő, saját magukat vezető járművek.
Félidőnél tart az autós szakmák közlekedésbiztonsági versenye. November végén rajtolt az i-Cell Safe Drivers’ Competition (ISDC). A 2015. január 7-éig tartó programban a kamionos, a taxis, a buszvezető, az értékesítő, a szervizes, valamint a futár sz...
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!