A Cisco az elmúlt hat évben több milliárd dollárt invesztált cloud-alapú megoldások fejlesztésébe.
A verseny keretében az M-Byte SUV óriáskijelzőjét kell felturbózni.
A Strategy Analytics becslése szerint az iPhone megjelenése óta eltelt 10 évben az Apple 1,25 milliárd készüléket.
A partnercégek az AI és az IoT kombinálásával kívánják bővíteni az okosmegoldásaikat.
A felhasználói élmény (User Experience – UX) tervezése már-már külön iparágnak számít. A Dolgok Internete elterjedésével sok más szektor mellett most ez a terület is új kihívások elé nézhet.
Mondhatnak bármit a reklámok, a puding próbája az evés. Vajon milyen tényezők játszanak közre abban, hogy a felhasználók valóban élvezzék az okosotthon előnyeit és sokáig használják a berendezéseket?
Bármennyire is ígéretesen hangzik a Dolgok Internete, még szükség van a szabványosítás problémájának megoldására, hogy a felhasználók is elégedettek legyenek a termékeikkel.
A Dolgok Internetéről szőtt víziók hatása valószínűleg mélyreható változásokat fog elindítani a kiskereskedelmi szektorban is.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!