A Visa kutatása szerint a válaszadók 62%-a szívesen használja okostelefonját az interneten vásárlásra és fizetésre, 23% pedig a boltokban is azzal fizet.
10-ből 4 üzleti válaszadó kalkulál azzal, hogy két éven belül kizárólag digitális fizetési lehetőségekre hagyatkozhat majd.
Kényelmes és zökkenőmentes digitális vásárlást ígér a Daimler és a Visa.
A Visa bankkártyások számára is elérhető a digitális pénztárca.
A szentpétervári Kio Kuhnya vendégei ehhez biometrikus terminálokat vehetnek igénybe.
A Visa Direct Payouts a számláról számlára történő fizetési megoldásokat bővíti.
Már a globális járvány előtt is látható volt a változás, de idén felgyorsult az átállás.
A COVID-19 miatt megváltozott a kontaktmentes fizetés megítélése.
A Visa a mesterséges intelligencia segítségével csökkenti az ügyfelek elutasított tranzakcióinak számát.
Az egységes digitális fizetések globális elterjesztésén dolgozik az American Express, a Discover, a Mastercard és a Visa.
A versengés mellett vannak eredményes együttműködések is.
A fintech cég és a Visa világszerte további 24 új piacra bővíti ki európai partnerségét.
A Visa az Ionic okosórák esetében is biztosítja a mobilfizetési funkciót.
A technológiai fejlődés alapjaiban változtathatja meg, hogy milyen formában és milyen készülékkel fizetnek a felhasználók.
Egy év alatt megháromszorozódott az érintés nélküli fizetések száma Európában.
A Pizza Hut speciális okosautós rendszerének köszönhetően a vezetők akár már a kocsiból megrendelhetik és ki is fizethetik a vacsorájukat.
A Z generáció tagjai arcfelismerő programokkal és retinaszkennerekkel helyettesítenék a jelszavakat.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!