Az együttműködés célja a közösségi autómegosztó szolgáltatások újabb szintre emelése.
A svéd gyártó 2022-ben tervezi bemutatni a Luminar amerikai startuppal közös lézeres technológiáját.
A sofőr nélküli vezetés egyik kiváló terepe lehet a teherszállítás – akár az autópályán, akár iparövezeten belül.
Az amerikai biztonsági szakértők a 2018-as gázolás vizsgálata során több, a gépkocsi szoftverével kapcsolatos hibát tártak fel.
A fejlesztéseket a Volvóval közösen végzik.
Egészen pontosan a WirelessCar 75,1 százalékát szerzik meg.
Szingapúrban 2019 elejére tervezik a Volvo elektromos járműveinek üzembe helyezését.
A svéd autógyártó nemrégiben fedezte fel, hogy az önműködő autóik nem képesek az erszényesek felismerésére.
A Volvo olyan megoldást fejlesztett ki, melynek segítségével a jármű magától tolat végig az utcákon.
Elkészült az első teljes és független informatikai és szórakoztató rendszer a gépkocsikhoz.
A TomTom néhány hete jelentette be, hogy vállalatuk szolgáltatja a térképészeti és forgalmi adatokat a Volvo teherszállító járműveknek, valamint a Volkswagen Skoda modelljeinek is.
A svéd autógyártó felgyorsítaná a technológia beépítését modelljeibe.
Egyes gyártók olyan modelleket terveznének, amelyek bizonyos esetekben a sofőr irányítását igénylik, míg mások a teljes automatizáció felé vinnék a technológiát.
2020-ra jósolják az autós közlekedés új forradalmát. Lassan, de biztosan egyre több autógyártó kezdi beépíteni saját modelljeibe az önvezető módhoz szükséges technológiát.
Megoszlanak a vélemények, hogy ki, mit szerelne be az okos autókba. A Wikipédiát valószínűleg senki sem tenné a lista elejére…
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!