Magyarország legnagyobb elektromos töltőállomását alakították ki Budapesten, a XI. kerületben.
Atlanta elővárosa mindehhez a jól hangzó C-V2X technológiát is segítségül hívja.
Legalábbis a tavaly év végi értékesítések alapján a német autógyár világszinten több elektromos autót adott el, mint Elon Musk cége.
Az egyik kulcskérdés, hogy mit is jelent az ISO 15118 szabvány. A M2M Zóna legutóbbi műsorában erről is beszélt a Magyar Elektromobilitás Szövetség elnöke.
Az elektromos járműtöltők következő generációján dolgoznak.
Az Európa-szerte megrendezett eseménysorozat a tudomány és a kutatói életpályát népszerűsíti.
Átalakulhatnak környezetet monitorozó állomássá, WiFi hotspottá, de e-autós töltőponttá is.
A német konszern az elektromos mobilitásban látja a legnagyobb növekedési potenciált az ázsiai piacon.
Bár sokan azt gondolják, az elektromos autók átveszik az utak feletti hatalmat a közeljövőben, a KPMG kutatása kissé árnyalja ezt a prognózist.
Elon Musk elektromos autókat gyártó cége bemutatta, hogy milyen új járművel tervezik meghódítani a teherszállítás piacát.
Összefogott több nagy autógyártó, hogy közösen építsék ki a villámtöltőkkel felszerelt európai hálózatukat. Céljuk, hogy ezzel is elhárítsák az utolsó akadályokat az elektromobilitás útjából.
Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának csökkentése és az élő munkaerő mérséklése jelentheti a legnagyobb veszélyt.
A gyártó néhány autonóm funkcióval is kiegészíti az elektromos modelljét, a Leaf EV-t.
Tavaly átlagosan már 270 kilométert tudtak megtenni egy töltéssel az elektromos autók. A hatótávolság 2020-ra várhatóan 450 kilométerre nő – derül ki az IFUA Horváth & Partners tanulmányából.
Az elektromos autók hatótávját jelentősen megnövelhetné, ha nemcsak parkolás közben, hanem útközben is lehetne tölteni az akkumulátorokat. A Qualcomm most épp egy ilyen technológián dolgozik.
Akinek saját garázsa van, könnyedén töltheti otthon is elektromos autóját. Akik viszont csak utcán tudnak parkolni, azokat a töltőpontok hiánya elbátortalaníthatja, hogy a tisztább elektromos technológiára váltsanak.
Magyarországon is folyamatosan terjed az elektromobilitás. Ahhoz, hogy egyre nagyobb teret nyerjenek a zöld rendszámú járművek, az infrastruktúra folyamatos fejlesztése és az autósok szemléletformálása is szükséges.
Az evopro által tervezett Modulo is részt vett a 80edays elektromobilitást népszerűsítő világ körüli úton. A busz egyes szakaszokon a vártnál is jobban teljesített, volt ahol 400 kilométert ment egy töltéssel.
Barcelonától Barcelonáig 11 jármű kerülte meg a Földet.
Amennyiben kérdései vannak, vagy egy konkrét problémára keres megoldást, a Vodafone IoT-szakértői rendelkezésére állnak. Lépjen velük kapcsolatba!